Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Hvordan lager dere d? Har lagt de på litt smør i form med purreløk og gulrøtter. Kan jeg strø brokkoli over også? Skal ha folie over og inn i ovnen. Noe mer??? Anonymous poster hash: 2099a...cb1
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Hvordan er fisken? Hele? halve? Fileterte? Legg grønnsakene under og fisken over. Ville kokt brokkolien ved siden av, den blir lett overkokt. jeg bruker å ha litt olje og krydder på grønnsakene, og kanskje en dl eller to med vann, ettersom du ikke har noen "saftige" grønnsaker her. Hvis du ikke er noe særlig på å lage mat, så bruker du oppskrifter. http://www.godfisk.no/Oppskrifter/Norge/Laks-og-gr%C3%B8nnsaker-i-ovn
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Kan jeg ha litt matfløte i formen ? Anonymous poster hash: 2099a...cb1
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 Kan jeg ha litt matfløte i formen ? Anonymous poster hash: 2099a...cb1 Absolutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå