Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Hvor vanlig er det at det arrangeres barnebursdager for treåringer? Hvor man inviterer barn fra barnehagen. Barna mine begynte i ny barnehage i høst og sønnen min har ikke blitt invitert i en eneste bursdag, men datteren min som nettopp har fylt 5, har blitt invitert i flere. De går på samme avdeling, men er i forskjellige grupper. Hva er normalen her? Såvidt jeg vet og har blitt fortalt tidligere, så er han en populær gutt. Jeg har aldri hørt fra de ansatte at han oppfører seg dårlig eller bli mislikt. Jeg har ikke tenkt på dette tidligere, men når søsteren hans var på to bursdager i helgen merket jeg at han ikke skjønte hvorfor det bare var hun som skulle dit. Anonymous poster hash: c3502...ad6
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Barnet mitt er invitert i en haug med 4 og 5 års dager, hun er 3 men går på stor avd. Ser de fleste begynner å invitere til 4 års dagen... Anonymous poster hash: f7215...3fd
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Det skal sies at han ikke hadde en barnebursdag hvor han inviterte noen fra den nye barnehagen, men kun fra den gamle. Han har bursdag i august, så han hadde ikke noe spesielt forhold til noen enda. Anonymous poster hash: c3502...ad6
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 Min gutt på 4 byttet også bhg i høst og har bare vært i en bursdag så langt. I den forrige barnehagen var det over halvparten som hadde barnebursdag til 3-årsdagen og alle til 4-årsdagen, men her virker det som det er mest vanlig å vente til 5-årsdagen. Så det varierer nok litt. Anonymous poster hash: 87ec4...419
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 Snuppa er 3 år går på storebarna og har enda ikke blitt bedt i en barnebursdag. Da hun hadde bursdag i januar hadde vi en stor bursdagfest med familie og venner i et og da ba vi også bestevenninna i barnehagen. Dette ble selvfølgelig gjort på privaten slik at ingen av de andre barna skulle føle på å ikke bli bedt. Anonymous poster hash: 25dfd...90f
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #6 Skrevet 23. februar 2016 Okei. Jenta mi gikk i en en avdeling over sin alder i den forrige barnehagen, og har alltid blitt invitert på ting, så det blir vanskelig å sammenligne med hvordan det var med henne. Jeg tror jo ikke at han er mindre likt enn noen andre, så det ville vært rart om han ikke ble invitert, om det var noe å bli invitert til. Takk for svar. Føler meg litt bedre nå Anonymous poster hash: c3502...ad6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå