Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Ja, det høres kanskje rart ut, men jeg er gravid. Min mann jobber slik at han må levere tidlig( han må levere jeg er så kvalm da) og evt hente seint... Jeg ligger hjemme, sykemeldt pga kvalme. Hvis jeg må kaste opp kommer det plutselig. Jeg ønsker å hente jenta vår tidligere slik at hun slipper 9 timers dager, men om jeg spyr? Ser for me så flaut. Noen ganger kan jeg føle meg OK, men henter ikke pga dette. Hvis dere som andre foreldre hadde sett en gravid spy i barnehagen, hva hadde dere tenkt om meg da? Anonymous poster hash: 9fd83...0c9
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Hadde ikke tenkt noe Du er jo "syk", hadde fått medfølelse med deg Anonymous poster hash: 1df87...8cc
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Hadde ikke tenkt noe annet enn at jeg synes synd på deg som er kvalm i svangerskapet. Hadde ikke tenkt noe negativt. Ta med deg spypose, så har du i tilfelle. Klem sendes. Anonymous poster hash: 79d15...2e3
Superdolly Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 Been there, done that. Barnet mitt fortalte tidlig i barnehagen hvordan det sto til ("Mamma har en baby i magen så hun kaster opp hele tiden"), og jeg var god til å kontrollere det i noen få, avgjørende sekunder sånn at jeg fikk karret meg inn på do. Barnehagens toalett var i umiddelbar nærhet av garderoben, og jeg benyttet meg av det. Ikke så stas, men noen ganger bare må man. Det hendte også at jeg måtte stoppe bilen på vei hjem og spy i grøfta. Jeg fikk aldri annet enn medfølende kommentarer, og hvis noen tenkte eller sa noe negativt var det ingen som formidlet det til meg. Hadde jeg blitt vitne til at noe liknende skjedde med deg ville du fått all min medfølelse. For øvrig et godt råd du fikk om å ta deg en spypose.
BøllefrøOgBolla Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 Jeg går alltid med pose i lomma, og har spydd i barnehagen, på SFO, på butikken og det som er... Desverre 😔 Det er ikke gøy, men har aldri fått noe annet enn sympatiske blikk. Jeg gjemmer meg selvfølgelig unna så godt jeg bare kan, og stort sett så går det jo veldig bra! Var minst stas å kaste opp på matbutikken, men det kom så plutselig at jeg ikke rakk komme meg ut... Men, det gikk da bra, det og 😃 Håper du føler deg bedre snart 😃
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #6 Skrevet 23. februar 2016 Jeg har kastet opp i barnehagen flere ganger. Doet var i umiddelbar nærhet, så det gikk bra. Ikke vær redd for det. Du er ikke den eneste dama i verden som venter... Anonymous poster hash: 31e5d...7ea
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #7 Skrevet 23. februar 2016 Hvis jeg ikke vet du er gravid og ser at du spyr ville jeg jo tenkt at du har spysyka og jeg ville blitt småirritert over at du tar med deg smitte i barnehagen... graviditet ville nok ikke vært min første tanke. Men ta med en pose og drit i hva andre tenker. Anonymous poster hash: db08c...58e
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #8 Skrevet 23. februar 2016 Jeg spydde i barnehagen flere ganger jeg. Følte meg veldig høy i hatten den ene gangen jeg hang over do i garderoben og jeg hører guttungen stå utenfor døra og forklare alle som kom og gikk at mamma spyr, ho er såååå kvalm skjønner du. Anonymous poster hash: bfa9f...1c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå