Gå til innhold

Når koser du deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at i dagens samfunn, så skal man koser seg med mat. Ser på min familie også. Hvis det ikke er noe god mat eller godteri på bordet, så er det ikke noe kos.

Jeg prøver og lærer barnet mitt at det går an å ha det koselig eller koser seg uten mat eller godteri tilstede, men det går inn det ene øret og ut det andre. Spesielt vanskelig er det når min familie er tilstede.

Selv koser jeg meg når jeg får sitter i fred med et teppe over meg, og får jeg på min yndlings serie eller film i ro og mak eller leser en god bok med en god kopp te/kaffe i hånden.

Anonymous poster hash: b4bdd...8bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi koser oss hver kveld. Men ikke med mat og snop. Vi kan kose oss med å spille spill, se et tv program sammen, lese for guttungen.

Selv koser jeg meg om jeg får sitte å strikke, lese en bok eller se et tv program jeg har lyst til å se.

Skal vi kose oss med noe mat i hverdagen blir det at vi dekker bord til kveldsmat i stedet for en skive i hånden. Maten hadde vi spist uansett.

VI trenger, heldigvis, ikke å kose oss med mat for å ha det koselig (teit setning, jeg vet).

Men mange forbinder kos med mat og snop.

Anonymous poster hash: 270d6...92a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...