Gå til innhold

Hcg nivå 12 dpo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var 71. Har lest at det er mange som har langt over 100 😟 Noen med erfaringer? Testa med digital 10 dpo,så trodde nivået skulle vært høyere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du det?? Tatt blodprøve da?? Mange får ikke gravid på testen før flere dager etter ikm så det stiger fort på noen og sakte på andre. Eneste viktige er vel at d går opp ift dine egne tall?

Anonymous poster hash: 597fe...b9a

Skrevet

Hei hjerteskatten.

Jeg har pga prøving, feiling og ivf over flere år, målt hcg mange ganger.

Har til slutt lykkes med en liten datter.

Det som er, er at stigningen skal være fin. Jeg har flere ganger hatt fine tall, men det har likevel vært både sa, ma og exu.

Legger ved tallene min fra svangerskapet som gikk godt:

59 - 14 dpo

167 - 16 dpo

1692 - 22 dpo

16945 - 30

Som du ser her så hadde jeg "kun" 59 på 14 dpo, og det gikk som sagt godt.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: f6cb5...82c

Skrevet

Hei hjerteskatten.

Det som er, er at stigningen skal være fin. Jeg har flere ganger hatt fine tall, men det har likevel vært både sa, ma og exu.

59 - 14 dpo

167 - 16 dpo

1692 - 22 dpo

16945 - 30 dpo

Skrevet

Blodprøve på sykehuset. Syns bare det virka så lavt,iom jeg testa kjempe svakt allerede 8 dpo. Så har testene bare blitt sterkere. Er nok veldig nervøs siden jeg har mista så mange ganger. Skal ta ny blodprøve i morra. Krysser alt jeg har ❤

Skrevet

Hei hjerteskatten.

59 - 14 dpo

167 - 16 dpo

1692 - 22 dpo

16945 - 30

Tusen takk for at du delte dine nivåer! Jeg har også hatt exu,ma og sa. Har også en gutt på 4 år som vi fikk mellom ma og sa'n. Så fint det gikk så bra for deg til tross for litt lavt start tall. Det gir meg håp! Tusen takk ☺

Skrevet

Hei hjerteskatten.

Jeg fulgte deg da du opprettet den forrige tråden, ang strek på graviditetstesten. Jeg har vært her inne i noen år, og har sett mange som er desperate etter å bli gravid. Du er i ferd med å bli en av dem. Beklager harde ord, men du må prøve å tenke på noe annet. Jeg VET hvor enormt vanskelig det er, men kjære deg, prøv.

Du er 12 dpo. Mange vet ikke engang at de er gravide på dette tidspunktet. Hcg varierer mye fra person til person. Du vet dessuten ikke 100% sikkert når dette embryoet ble unnfanget.

Mitt råd er; forsøk å roe ned litt.

Anonymous poster hash: 66521...aaf

Skrevet

Hei hjerteskatten.

Jeg fulgte deg da du opprettet den forrige tråden, ang strek på graviditetstesten. Jeg har vært her inne i noen år, og har sett mange som er desperate etter å bli gravid. Du er i ferd med å bli en av dem. Beklager harde ord, men du må prøve å tenke på noe annet. Jeg VET hvor enormt vanskelig det er, men kjære deg, prøv.

Du er 12 dpo. Mange vet ikke engang at de er gravide på dette tidspunktet. Hcg varierer mye fra person til person. Du vet dessuten ikke 100% sikkert når dette embryoet ble unnfanget.

Tusen takk for fine og harde ord,hehe. Du har helt rett,å jeg trenger å høre det. De siste dagene nå har jeg googla opp og ned,å sammenligna mine tester med andres og bare forbredt meg på at det går galt . Men skjønner jeg bare piner meg sjøl. Fikk prate med hun legen på sykehuset, å hu sa jeg lå innafor,å at det er som du skriver,tidlig. Så har roet meg ned nå. Takk for at du dro meg ned på jorda ☺

Skrevet

Hei hjerteskatten.

Å roe ned har ikke noe å si i forhold til å bli gravid.

Anonymous poster hash: 12b03...b3f

Skrevet

Hei hjerteskatten.

Mitt råd er; forsøk å roe ned litt. Anonymous poster hash: 66521...aaf

Tusen takk for fine og harde ord,hehe. Du har helt rett,å jeg trenger å høre det. De siste dagene nå har jeg googla opp og ned,å sammenligna mine tester med andres og bare forbredt meg på at det går galt . Men skjønner jeg bare piner meg sjøl. Fikk prate med hun legen på sykehuset, å hu sa jeg lå innafor,å at det er som du skriver,tidlig. Så har roet meg ned nå. Takk for at du dro meg ned på jorda ☺

Beklager, altså. Jeg har tenkt mye på deg i dag, og håper det går bra for deg. Men jeg snakker av erfaring, med tanke på det å roe ned. Jeg var testoman, jeg tempet, og bare ønsket og ønsket. Å bli gravid var det eneste som stod i hodet mitt, og jeg ble helt rar av det.

Men. I ditt tilfelle sitter jo spiren. Nyt det! Spis god mat, gå tur i skogen, vær sammen med mennesker du bryr deg om, og som bryr seg om deg! Og tilslutt, gratulerer! Klem. :)

Skrevet

Tusen takk for kjempe gode ord <3 Jeg skal prøve å nyte nå, å har ikke tenkt på dette i hele dag. Fikk svar på siste prøven som jeg tok i dag 14, å den var på 196. Gynekologen sa det var en fin stigning, å at jeg fortsatt er så kort på vei, så jeg velger å tro på det :) 

Klem tilbake :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...