Gjest Kira Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Barn i Magen og Din Baby har lenge vært så heldige at vi har en flott gjeng med brukermoderatorer som jobber frivillig med forumet vårt. Nå er vi på utkikk etter flere moderatorer som kunne tenke seg å hjelpe til! Å være moderator kan være krevende og morsomt. Jobben går ut på å hjelpe til å holde forumet rent og ryddig for regelbrudd. Vi har et flott samhold og alle har innflytelse og innvirkning. Vi stiller også strenge krav til de som tar jobben, og moderatorene har mange regler å forholde seg til. Alle nye moderatorer går gjennom en opplæringsperiode der de andre hjelper til med innblikk i det tekniske og hvilke regler vi har. Det er ikke satt noen spesifikk grense på tidsbruk, og arbeidsmengden avhenger av ulike faktorer, for eksempel om det skjer mye i nyhetsbildet. Man må lese innom forumet hver dag. Dersom man ikke har anledning eller for eksempel skal på ferie må man si ifra på forhånd. Hvis dette er noe du kunne tenke deg, send en PM til meg hvor du forteller litt om deg selv, hvor mye du bruker forumet og hvor du er mest aktiv, og hvorfor du kunne tenke deg å bli moderator. Vi gleder oss til å høre fra deg
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Får man lønn for arbeidet eller jobber man gratis? Anonymous poster hash: 3f5ee...3d8
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Får man lønn for arbeidet eller jobber man gratis? Anonymous poster hash: 3f5ee...3d8 Sikkert ikke lønn 😛 Anonymous poster hash: 7c122...ba2
Gjest Hanne Mari Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 Hei Det er ikke betalt å være moderator, derfor ønskes fortrinnsvis folk som allerede tilbringer mye tid her inne, og som kunne tenke seg å vite mer om hvordan forumet styres og tilrettelegges for brukerne. Forøvrig samme opplegg som på Kvinneguiden. Hilsen Hanne Mari, forumansvarlig.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 Sitter de virkelig frivillig her inne om natta også? Anonymous poster hash: 06961...60f
Gjest Hanne Mari Skrevet 23. februar 2016 #6 Skrevet 23. februar 2016 Ja, det gjør de, men Administratorer får et lite beløp for å være mer tilstede og tilgjengelige enn de andre, så derfor er det sannsynligvis disse du ser mest på ugunstige tidspunkt.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #7 Skrevet 23. februar 2016 Aldri hadde jeg giddet å jobbe gratis for noen. Skjønner ikke at folk gidder dette. Anonymous poster hash: dde99...16f
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #8 Skrevet 23. februar 2016 Aldri hadde jeg giddet å jobbe gratis for noen. Skjønner ikke at folk gidder dette. Anonymous poster hash: dde99...16f Positiv du er. Anonymous poster hash: 684fe...29e
Gjest Kira Skrevet 23. februar 2016 #9 Skrevet 23. februar 2016 Aldri hadde jeg giddet å jobbe gratis for noen. Skjønner ikke at folk gidder dette.Anonymous poster hash: dde99...16f Det kommer litt an på hva man legger i ordet jobb. De fleste av oss titter innom i ny og ne i løpet av dagen, noe vi sikkert ville gjort uavhengig av om vi var moderatorer eller ei. Man kan også få rapporter på mail, og da er det bare å sjekke den når det piper på telefonen. Når det er sagt har vi moderatorene et godt samarbeid og trives med hverandre. Både via dib og på møter ute i det virkelige liv. Sånn sett er det også en god arena for nye bekjentskaper og mye moro
Iiiiik Skrevet 23. februar 2016 #10 Skrevet 23. februar 2016 Aldri hadde jeg giddet å jobbe gratis for noen. Skjønner ikke at folk gidder dette. Anonymous poster hash: dde99...16f Det er jo som frivillig innsats på andre arenaer i liver. Man yter noe for å bidra til at et fellesskap utvikler seg i den retning man ønsker.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #11 Skrevet 23. februar 2016 Aldri hadde jeg giddet å jobbe gratis for noen. Skjønner ikke at folk gidder dette.Anonymous poster hash: dde99...16f Det kommer litt an på hva man legger i ordet jobb. De fleste av oss titter innom i ny og ne i løpet av dagen, noe vi sikkert ville gjort uavhengig av om vi var moderatorer eller ei. Man kan også få rapporter på mail, og da er det bare å sjekke den når det piper på telefonen. Når det er sagt har vi moderatorene et godt samarbeid og trives med hverandre. Både via dib og på møter ute i det virkelige liv. Sånn sett er det også en god arena for nye bekjentskaper og mye moro Møter dere hverandre ute i det virkelige livet og? Kommer dere fra samme by alle sammen? Anonymous poster hash: f363f...db8
Gjest Hanne Mari Skrevet 23. februar 2016 #12 Skrevet 23. februar 2016 Moderatorene har møter med Egmont (meg) noen ganger i året. Da får de betalt reise til disse møtene.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #13 Skrevet 23. februar 2016 Jeg kunne kanskje vært Men er redd det er mye å sette seg inn I 😕😕 Anonymous poster hash: 7c122...ba2
Gjest Kira Skrevet 23. februar 2016 #14 Skrevet 23. februar 2016 Jeg kunne kanskje vært Men er redd det er mye å sette seg inn I 😕😕 Anonymous poster hash: 7c122...ba2 Det er ingenting å bekymre seg over. Opplæring blir gitt, og vi har mange gode diskusjoner på bakrommet. Dessuten gjør vi alle feil innimellom
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #15 Skrevet 23. februar 2016 Jeg kunne kanskje vært Men er redd det er mye å sette seg inn I 😕😕 Anonymous poster hash: 7c122...ba2 Det er ingenting å bekymre seg over. Opplæring blir gitt, og vi har mange gode diskusjoner på bakrommet. Dessuten gjør vi alle feil innimellom Kanskje jeg skulle prøvd meg da.. Anonymous poster hash: 7c122...ba2
Gjest Kira Skrevet 29. februar 2016 #16 Skrevet 29. februar 2016 Da lar vi tråden stå ut dagen i tilfelle det er flere som ønsker å melde sin interesse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå