Gå til innhold

Vi søker flere moderatorer!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Barn i Magen og Din Baby har lenge vært så heldige at vi har en flott gjeng med brukermoderatorer som jobber frivillig med forumet vårt.

 

Nå er vi på utkikk etter flere moderatorer som kunne tenke seg å hjelpe til!

 

Å være moderator kan være krevende og morsomt. Jobben går ut på å hjelpe til å holde forumet rent og ryddig for regelbrudd.

Vi har et flott samhold og alle har innflytelse og innvirkning. Vi stiller også strenge krav til de som tar jobben, og moderatorene har mange regler å forholde seg til.

 

Alle nye moderatorer går gjennom en opplæringsperiode der de andre hjelper til med innblikk i det tekniske og hvilke regler vi har. Det er ikke satt noen spesifikk grense på tidsbruk, og arbeidsmengden avhenger av ulike faktorer, for eksempel om det skjer mye i nyhetsbildet. Man må lese innom forumet hver dag. Dersom man ikke har anledning eller for eksempel skal på ferie må man si ifra på forhånd.

 

Hvis dette er noe du kunne tenke deg, send en PM til meg hvor du forteller litt om deg selv, hvor mye du bruker forumet og hvor du er mest aktiv, og hvorfor du kunne tenke deg å bli moderator.

 

Vi gleder oss til å høre fra deg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får man lønn for arbeidet eller jobber man gratis?

 

Anonymous poster hash: 3f5ee...3d8

Skrevet

Får man lønn for arbeidet eller jobber man gratis?

 

Anonymous poster hash: 3f5ee...3d8

Sikkert ikke lønn 😛

 

Anonymous poster hash: 7c122...ba2

Gjest Hanne Mari
Skrevet

Hei

Det er ikke betalt å være moderator, derfor ønskes fortrinnsvis folk som allerede tilbringer mye tid her inne, og som kunne tenke seg å vite mer om hvordan forumet styres og tilrettelegges for brukerne. Forøvrig samme opplegg som på Kvinneguiden. 

 

Hilsen Hanne Mari, forumansvarlig.

Skrevet

Sitter de virkelig frivillig her inne om natta også?

 

Anonymous poster hash: 06961...60f

Gjest Hanne Mari
Skrevet

Ja, det gjør de, men Administratorer får et lite beløp for å være mer tilstede og tilgjengelige enn de andre, så derfor er det sannsynligvis disse du ser mest på ugunstige tidspunkt.

Skrevet

Aldri hadde jeg giddet å jobbe gratis for noen. Skjønner ikke at folk gidder dette.

 

Anonymous poster hash: dde99...16f

Skrevet

Aldri hadde jeg giddet å jobbe gratis for noen. Skjønner ikke at folk gidder dette.

 

Anonymous poster hash: dde99...16f

Positiv du er.

 

 

 

Anonymous poster hash: 684fe...29e

Skrevet

Aldri hadde jeg giddet å jobbe gratis for noen. Skjønner ikke at folk gidder dette.Anonymous poster hash: dde99...16f

Det kommer litt an på hva man legger i ordet jobb. De fleste av oss titter innom i ny og ne i løpet av dagen, noe vi sikkert ville gjort uavhengig av om vi var moderatorer eller ei. Man kan også få rapporter på mail, og da er det bare å sjekke den når det piper på telefonen.

 

Når det er sagt har vi moderatorene et godt samarbeid og trives med hverandre. Både via dib og på møter ute i det virkelige liv. Sånn sett er det også en god arena for nye bekjentskaper og mye moro :)

Skrevet

Aldri hadde jeg giddet å jobbe gratis for noen. Skjønner ikke at folk gidder dette.

 

Anonymous poster hash: dde99...16f

 

Det er jo som frivillig innsats på andre arenaer i liver. Man yter noe for å bidra til at et fellesskap utvikler seg i den retning man ønsker. 

Skrevet

 

Aldri hadde jeg giddet å jobbe gratis for noen. Skjønner ikke at folk gidder dette.Anonymous poster hash: dde99...16f

Det kommer litt an på hva man legger i ordet jobb. De fleste av oss titter innom i ny og ne i løpet av dagen, noe vi sikkert ville gjort uavhengig av om vi var moderatorer eller ei. Man kan også få rapporter på mail, og da er det bare å sjekke den når det piper på telefonen.

 

Når det er sagt har vi moderatorene et godt samarbeid og trives med hverandre. Både via dib og på møter ute i det virkelige liv. Sånn sett er det også en god arena for nye bekjentskaper og mye moro :)

 

Møter dere hverandre ute i det virkelige livet og? Kommer dere fra samme by alle sammen?

 

Anonymous poster hash: f363f...db8

Gjest Hanne Mari
Skrevet

Moderatorene har møter med Egmont (meg) noen ganger i året. Da får de betalt reise til disse møtene.

Skrevet

Jeg kunne kanskje vært

Men er redd det er mye å sette seg inn I 😕😕

 

 

Anonymous poster hash: 7c122...ba2

Skrevet

Jeg kunne kanskje vært

Men er redd det er mye å sette seg inn I 😕😕

 

 

Anonymous poster hash: 7c122...ba2

Det er ingenting å bekymre seg over. Opplæring blir gitt, og vi har mange gode diskusjoner på bakrommet. Dessuten gjør vi alle feil innimellom ;)
Skrevet

 

Jeg kunne kanskje vært

Men er redd det er mye å sette seg inn I 😕😕

 

 

Anonymous poster hash: 7c122...ba2

Det er ingenting å bekymre seg over. Opplæring blir gitt, og vi har mange gode diskusjoner på bakrommet. Dessuten gjør vi alle feil innimellom ;)

Kanskje jeg skulle prøvd meg da..

 

Anonymous poster hash: 7c122...ba2

Skrevet

Da lar vi tråden stå ut dagen i tilfelle det er flere som ønsker å melde sin interesse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...