Gå til innhold

Noen her som har operert bort hemoroide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt henvist til kirurgisk avd. for å operere den bort. Hvordan gjøres det? Kan man dra på jobb samme dag?

Anonymous poster hash: 2dbba...648

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hos meg så satte de en lokal bedøvelse og skjærte bort de det gjalt. det var litt sårt i noen dager, men jobber fult. var kun borte den ene dagen fra jobb pga at jeg visste ikke hva jeg gikk til.

men så skal det sies at det ble ikke bedre av å fjerne de. Det blir åpne sår som åpnes ved pressing, og de sitter jo ikke så bra til eller.

har blitt frarådet å fjerne igjen hvis de skulle dukke opp igjen. 

Anonymous poster hash: 1f6b0...488
Skrevet

Jeg har fjernet kirurgisk, og det var helt grusomt. Fikk utrolige smerter etterpå, og måtte gå på morfin-lignende preparater. Klarte i tillegg ikke å tisse, så måtte få innlagt kateter. Var sykemeldt i 14 dager, og smertene var såpass at jeg måtte ha hjelp med barna hele tiden.

Skrevet

Jeg var også sykemeldt i 14 dager...heeelt grusomt. grein da jeg satt på do. kjentes ut som hele rævh.... skulle sprekke. Jeg ble sydd fordi jeg insisterte...men stingene gikk opp... strikker innvendig og utvendig mariske eller hva det heter. sånn slagt hudfold7tapp i åpningen. Har nå kommet tilbake et par år etterpå. Jeg fikk full narkose.

Anonymous poster hash: 58ef4...22d
Skrevet

Uff, hørtes ikke bra ut! Jeg må få fjernet den nå for det er blitt så ille at når den er på sitt verste kan jeg ikke tørke meg når jeg har tisset engang, klarer nesten ikke å sitte eller å bøye meg fremover.

Det at man ikke får gått på do en stund etterpå gjør ikke noe. Mitt system virker ikke uansett så tar jeg ikke medisiner på 14 dager er jeg ikke på do heller

Anonymous poster hash: 2dbba...648

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...