Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Har begynnende prolaps. Vil jo holde det i sjakk,tips til øvelser? Går veldig skjevt på foten pga betennelse og hammertå, dette forverrer ryggen. Tenkte at det sikkert er noen øvelser som styrker ryggen, noen som vet? Anonymous poster hash: 78a9c...a6a
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Jeg anbefaler deg å få en time hos fysioterapaut som kan vise deg øvelser som passer best for deg. Jeg har mye vondt i ryggen, og fikk gode øvelser hos fysioterapaut som hjelper meg Anonymous poster hash: 19baa...33a
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Enig med hun over. Ikke begynn med "hva som helst" av øvelser med en så potensielt alvorlig diagnose. Du må få noe tilpasset til deg. Du kan risikere å gjøre vondt verre med feile øvelser. Anonymous poster hash: 31806...f02
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 Det beste er som de andre sier å gå til en fysioterapeut og få gode stabiliserende øvelser. Gode stabiliserende øvelser og riktige tøyninger. Om det er lang ventetid der du bor, se om du kan ta et par timer til en som driver helt privat. Ev. kan trolig en naprapat også hjelpe deg. Anonymous poster hash: dbdf2...55b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå