Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #26 Skrevet 23. februar 2016 Jeg ler av deg. Du spør om du er en dårlig arbeidstaker, det er der din bekymring ligger. Hva med å heller spørre om du er en dårlig mor? Fir ja, det mener jeg at du er!! Du får ikke barnet på skolen, fordi du skal sove?? 😂😳 Anonymous poster hash: 25766...0f3 Dårlig mor?!? Herregud altså. Fordi barnet mitt ikke er på skolen 1 dag. Fortell meg hvordan det gjør meg til en dårlig mor? Anonymous poster hash: 5651e...a21 På samme måte som at du er en dårlig arbeidstaker fordi du skulker jobb en dag. Skjønner?? Anonymous poster hash: 25766...0f3
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #27 Skrevet 23. februar 2016 Jeg ler av deg. Du spør om du er en dårlig arbeidstaker, det er der din bekymring ligger. Hva med å heller spørre om du er en dårlig mor? Fir ja, det mener jeg at du er!! Du får ikke barnet på skolen, fordi du skal sove?? 😂😳 Anonymous poster hash: 25766...0f3 Dårlig mor?!? Herregud altså. Fordi barnet mitt ikke er på skolen 1 dag. Fortell meg hvordan det gjør meg til en dårlig mor? Anonymous poster hash: 5651e...a21 På samme måte som at du er en dårlig arbeidstaker fordi du skulker jobb en dag. Skjønner?? Anonymous poster hash: 25766...0f3 Kjære folk!! Det går ikke ut over noen at barnet mitt er borte fra skolen en dag, men det gjør det om jeg er borte fra jobb. Skjønner du?? Anonymous poster hash: 5651e...a21
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #28 Skrevet 23. februar 2016 Jeg ler av deg. Du spør om du er en dårlig arbeidstaker, det er der din bekymring ligger. Hva med å heller spørre om du er en dårlig mor? Fir ja, det mener jeg at du er!! Du får ikke barnet på skolen, fordi du skal sove?? 😂😳 Anonymous poster hash: 25766...0f3 Dårlig mor?!? Herregud altså. Fordi barnet mitt ikke er på skolen 1 dag. Fortell meg hvordan det gjør meg til en dårlig mor? Anonymous poster hash: 5651e...a21 På samme måte som at du er en dårlig arbeidstaker fordi du skulker jobb en dag. Skjønner?? Anonymous poster hash: 25766...0f3 Kjære folk!! Det går ikke ut over noen at barnet mitt er borte fra skolen en dag, men det gjør det om jeg er borte fra jobb. Skjønner du?? Anonymous poster hash: 5651e...a21 Nei, ikke enig der. Og det at du tenker at det er greit at barnet må skulke skolen pga deg, gjør deg til en dårlig mor. Skjønner du nå!? 😂 Anonymous poster hash: 25766...0f3
Hjertefru Skrevet 23. februar 2016 #29 Skrevet 23. februar 2016 Syns hverken du er en dårlig arb taler eller dårlig mor. Hadde sendt læreren melding og forklart. Regner med at han er mer forståelsesfull enn drittslengerne her inne. Anbefaler at du logger av og hviler deg, med god samvittighet.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #30 Skrevet 23. februar 2016 Du burde ha fått barnet på skolen, og gått og lagt deg. Synes det er helt greit å være borte fra jobb, men ikke bidra til skulk på skolen for barnet. Anonymous poster hash: 4565f...19b Helt enig. Hvis man er så i koma har ikke barnet noe å gjøre hjemme uansett. Og hvorfor må barnet kjøres hver dag? Skolebuss? Anonymous poster hash: dd97c...cdd
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #31 Skrevet 23. februar 2016 Du er en dårlig mor som ikke gidder få barnet ditt på skolen men heller bruker tiden her inne på dib. Regner med barnet har brukt dagen til å se tv eller spille? Du sover jo tydeligvis ikke siden du har tid å skrive innlegg og svare her. Hvor mye arbeid er det å få et barn på skolen? Siden han ikke har krav på skoleskyss så er det ikke mange kilometerene. Ellers burde du ringt en nabo eller venn sv barnet og spurt om han kunne sitte på. Det kunne du gjort etter skoletid også. Hadde du forklart du var dårlig og alene hjemme, kunne han nok fått blitt med en kompis hjem etter skoletid, gjort lekser, fått mat og blitt levert på døren i kveld. Anonymous poster hash: 576a3...c27
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #32 Skrevet 23. februar 2016 Jeg har dårlig samvittighet for jobb:-/ ikke for at barnet er hjemme. Han har som nevnt omtrent ikke fravær og ligger godt an i alle fag. Anonymous poster hash: 5651e...a21 Forventer du at barnet skal lyve når det kommer tilbake på skolen? Anonymous poster hash: 1951f...7c5
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #33 Skrevet 23. februar 2016 Det er forståelig at du ikke går på jobb når du ikke har sovet. Det er derimot ikke forståelig at du synes det er helt uproblematisk å holde barnet hjemme fra skolen på grunn av det. Hvorfor ringte du ikke taxi? Det handler ikke om hvorvidt barnet har lite fravær eller ligger godt an faglig, det handler om grunnen til at han ikke er på skolen med de andre i dag. Og det handler om at du synes det er helt ok. Anonymous poster hash: b8c9e...743
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #34 Skrevet 23. februar 2016 Synes ikke du er dårlig ditten eller datten men i fremtiden så burde du absolutt få barnet ditt på skolen selv om det betyr at du krypper ut døren til bilen eller bestiller taxi. Jeg har hatt migrene og karet meg til skolen med barnet mitt og dratt rett hjem til sengen. Uansett hvor dårlig jeg er så passer jeg på at barnet mitt kommer seg til skolen. Anonymous poster hash: ee8f2...924
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #35 Skrevet 23. februar 2016 Skal være ærlig å si at taxi tenkte jeg ikke på. Men har kjørt barne mitt på skolen alltid, uansett form. Men i dag føltes det som at kroppen ikke ville lystre uansett. Men taxi neste gang da;-) Anonymous poster hash: 5651e...a21
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #36 Skrevet 23. februar 2016 Jeg har dårlig samvittighet for jobb:-/ ikke for at barnet er hjemme. Han har som nevnt omtrent ikke fravær og ligger godt an i alle fag. Anonymous poster hash: 5651e...a21 Forventer du at barnet skal lyve når det kommer tilbake på skolen? Anonymous poster hash: 1951f...7c5 Nei overhode ikke. Jeg sendte lærer en melding og grunnen. Anonymous poster hash: 5651e...a21
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #37 Skrevet 23. februar 2016 Skal være ærlig å si at taxi tenkte jeg ikke på. Men har kjørt barne mitt på skolen alltid, uansett form. Men i dag føltes det som at kroppen ikke ville lystre uansett. Men taxi neste gang da;-) Anonymous poster hash: 5651e...a21 Men du sitter her inne og svarer? Burde du ikke sovet? Anonymous poster hash: 576a3...c27
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #38 Skrevet 23. februar 2016 Skal være ærlig å si at taxi tenkte jeg ikke på. Men har kjørt barne mitt på skolen alltid, uansett form. Men i dag føltes det som at kroppen ikke ville lystre uansett. Men taxi neste gang da;-) Anonymous poster hash: 5651e...a21 Det er nok lurt å ikke la det skje flere ganger, ja. Selv om læreren kanskje uttrykker forståelse nå, kan jeg love deg at de vil holde et øye med dette fra nå av. At barn må være hjemme fra skolen på grunn av forelderen er ikke noe skolen ser på som en bagatell. Anonymous poster hash: b8c9e...743
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #39 Skrevet 23. februar 2016 Skal være ærlig å si at taxi tenkte jeg ikke på. Men har kjørt barne mitt på skolen alltid, uansett form. Men i dag føltes det som at kroppen ikke ville lystre uansett. Men taxi neste gang da;-) Anonymous poster hash: 5651e...a21 Men du sitter her inne og svarer? Burde du ikke sovet? Anonymous poster hash: 576a3...c27 Jeg ligger, men får ikke sove. Har mye vondt. Anonymous poster hash: 5651e...a21
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #40 Skrevet 23. februar 2016 Er gravid og har ikke sovet i mer en 1 time i natt. Lot barnet være hjemme fra skolen også siden jeg ikke hadde energi til å kjøre han... Har den sorteste samvittigheten i verden:-( har prøvd å sove nå men ikke sjangs. Verdens dårligste arbeidstaker??:-( Anonymous poster hash: 5651e...a21 Hvor langt er du kommet i graviditeten? Anonymous poster hash: 576a3...c27
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #41 Skrevet 23. februar 2016 Håper du har fått hvilt litt i dag. Men jeg lurer på hva du sa til barnet? Har det ikke vinterferie? Hvis ikke, hva sier barnet på skolen i morra? jeg er ikke ute etter å "ta deg", jeg bare lurer :-) Klem Anonymous poster hash: 43c25...ae8
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #42 Skrevet 23. februar 2016 Er gravid og har ikke sovet i mer en 1 time i natt. Lot barnet være hjemme fra skolen også siden jeg ikke hadde energi til å kjøre han... Har den sorteste samvittigheten i verden:-( har prøvd å sove nå men ikke sjangs. Verdens dårligste arbeidstaker??:-( Anonymous poster hash: 5651e...a21 Hvor langt er du kommet i graviditeten? Anonymous poster hash: 576a3...c27 Er i uke 36 Anonymous poster hash: 5651e...a21
Mø schæl! Skrevet 23. februar 2016 #43 Skrevet 23. februar 2016 Himmel.og.hav.herfra.til.evigheten.og.tilbake. Jeg tror dere berger dette HELT FINT, både sønnen din, lærerne, medelevene hans, arbeidsstedet ditt, sjefen din, kollegaene dine og deg. Og nei, dette er ikke engang i nærheten av omsorgssvikt. Ikke i nærheten av o-en, engang. Kjenner jeg blir irritert, eller kanskje mer oppgitt, over at ordet blir misbrukt slik. Og du, nå kaster du den dårlige samvittigheten på båten og koser deg så best du kan resten av dagen, kanskje se en god film sammen med sønnen din, og vær trygg på at verden står til påske i år også.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #44 Skrevet 23. februar 2016 Nei!! Hallo, du kunne ikke gått på jobb når du har sovet så lite. Slapp av. Anonymous poster hash: 666af...65e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå