Gå til innhold

Er Olav et fint navn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: 7545c...1a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint! Stødig og tradisjonsbærende.

Skrevet

Veldig fint :)

 

Anonymous poster hash: 2039e...215

Skrevet

Ja :) Hadde det ikke vært for at samboern hadde dårlige assosiasjoner med det navnet ville det stått på listen :)

 

Anonymous poster hash: a76c8...cf4

Skrevet

Ja, nydelig <3

 

Anonymous poster hash: 45b17...e69

Skrevet

Forholdsvis populært, og har lange tradisjoner. Men siden du spør, liker ikke.

 

Anonymous poster hash: 1c168...e28

Skrevet

Stødig og flott navn!



Anonymous poster hash: d3075...0f1
Skrevet

Vi har en Olav her hjemme, så ja!

 

Anonymous poster hash: cdcbb...07b

Skrevet

Nydelig!

 

Anonymous poster hash: 9002a...fef

Skrevet

Liker navnet veldig godt. 

Skrevet

Ja! 👍

 

Anonymous poster hash: 11c61...771

Skrevet

Selvfølgelig.... har selv en Olav



Anonymous poster hash: c87bf...fe2
Skrevet

ikke min smak, liker ikke noe særlig

Skrevet

Jepp! Neste sønn blir en Olav :P



Anonymous poster hash: d8462...2f7
Skrevet

Minstemann heter Olav💙

 

Anonymous poster hash: 56bbc...e13

Skrevet

Det var fint før jeg møtte noen som ødela hele navnet.

 

Anonymous poster hash: 406a5...461

Skrevet

Ja.

 

Anonymous poster hash: 0e699...8ba

Skrevet

Veldig fint!

 

Anonymous poster hash: 10fb0...b79

Skrevet

Nei

 

Anonymous poster hash: 5a730...d5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...