Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Noen med erfaring? Har en sønn som går på tærne. Har vert til lege, og fikk beskjed om at de gjør ingenting før skolestart. (han begynner til høsten) Er redd senene i foten skal bli for stramme, og synes det er rart vi ikke blir fulgt opp bedre. Har også snakket med fysio som sier det samme. De i barnehagen synes også det er merkelig. Er det noen med tips? Anonymous poster hash: b7554...a00
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Sønnen vår trippet litt også, men vi har vært konsekvente med å minne ham på det. Sier at nå må han "gå...gå... ikke på tå". stopper han gjerne litt opp. Nå går han normalt. Anonymous poster hash: 386a6...404
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Sønnen vår trippet litt også, men vi har vært konsekvente med å minne ham på det. Sier at nå må han "gå...gå... ikke på tå". stopper han gjerne litt opp. Nå går han normalt. Anonymous poster hash: 386a6...404 Ja, prøver å minne han på det, men han glemmer seg hele tiden. Anonymous poster hash: b7554...a00
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 Lillebroren min gikk sånn, de sa han kom til å vokse det av seg ved skolealder. Han gjorde ikke det. Så sa de tenårene, han gjorde ikke det heller. Nå er han 28 og tripper rundt på tærene Jeg hadde gått til en annen lege for å forhørt meg Anonymous poster hash: 995e1...99b
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 Vi fikk også beskjed om å vente til skolestart. Når vi da begynte behandling var senene korte og fysio sa vi burde startet behandling tidligere. Ble irritert. Har hørt flere foreldre fortelle det samme. Aner ikke hvorfor de sier vi skal vente. Anonymous poster hash: d3240...657
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #6 Skrevet 23. februar 2016 Sønnen vår trippet litt også, men vi har vært konsekvente med å minne ham på det. Sier at nå må han "gå...gå... ikke på tå". stopper han gjerne litt opp. Nå går han normalt. Anonymous poster hash: 386a6...404 Ja, prøver å minne han på det, men han glemmer seg hele tiden. Anonymous poster hash: b7554...a00 Dere må bare fortsette, hele tiden. Gi han ros når han går normalt. Anonymous poster hash: 386a6...404
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #7 Skrevet 23. februar 2016 Vi fikk også beskjed om å vente til skolestart. Når vi da begynte behandling var senene korte og fysio sa vi burde startet behandling tidligere. Ble irritert. Har hørt flere foreldre fortelle det samme. Aner ikke hvorfor de sier vi skal vente. Anonymous poster hash: d3240...657 Ja, er redd for at senene blir for korte. Skal til legen neste uke, og tenkte jeg skule ta han med. Synes ikke vi bør vente lenger nå. Vokser det tydeligvis ikke av seg. Anonymous poster hash: b7554...a00
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #8 Skrevet 23. februar 2016 Merkelig... En i klassen til datteren min har vært fulgt opp siden barnehage pga dette. Mener de fikk øvelser som måtte gjøres for å tøye senene, og barnet fikk skinner for å tvinge føttene i riktig stilling. Forsøk en annen lege... Anonymous poster hash: b5925...81e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå