Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Synes det er så gøy! Elsker alle mulighetene man har selv uten å betale noe:) Anonymous poster hash: 41cec...174
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Hva går det ut på? Du skal spille nyansatt etterforsker for politiet i en fiktiv by og du skal løse en rekke mord på alle sider av byen. Du må åstedgranske, avhøre mistenkte, analysere funn osv. Og det er til slutt din jobb å pågripe den som er morderen. Blir gøyere og gøyere jo lengre man kommer:) Anonymous poster hash: 41cec...174
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #4 Skrevet 26. februar 2016 Noen som vet hvem morderen i Case 3 (the butcher) er? Det er så langdrygt Anonymous poster hash: 33aa4...25b
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #5 Skrevet 26. februar 2016 hvor finner man det? Anonymous poster hash: 691f8...414
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #6 Skrevet 26. februar 2016 hvor finner man det? Anonymous poster hash: 691f8...414 App store Anonymous poster hash: 33aa4...25b
beef sister Skrevet 26. februar 2016 #7 Skrevet 26. februar 2016 Hva går det ut på?Du skal spille nyansatt etterforsker for politiet i en fiktiv by og du skal løse en rekke mord på alle sider av byen. Du må åstedgranske, avhøre mistenkte, analysere funn osv. Og det er til slutt din jobb å pågripe den som er morderen. Blir gøyere og gøyere jo lengre man kommer:) Anonymous poster hash: 41cec...174 Tuller du? Spillet er jo bare som en litt komplisert memory. Du analyserer ingenting og må ikke tenke deg frem til noe, du trykker jo bare på start og venter på at spillet skal finne svaret for deg.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #8 Skrevet 26. februar 2016 Hva går det ut på?Du skal spille nyansatt etterforsker for politiet i en fiktiv by og du skal løse en rekke mord på alle sider av byen. Du må åstedgranske, avhøre mistenkte, analysere funn osv. Og det er til slutt din jobb å pågripe den som er morderen. Blir gøyere og gøyere jo lengre man kommer:) Anonymous poster hash: 41cec...174 Tuller du? Spillet er jo bare som en litt komplisert memory. Du analyserer ingenting og må ikke tenke deg frem til noe, du trykker jo bare på start og venter på at spillet skal finne svaret for deg. Da har du kanskje ikke kommet særlig langt? For det blir mer krevende jo lenger du kommer. Kan ikke sammenligne det med memory. Anonymous poster hash: 33aa4...25b
beef sister Skrevet 26. februar 2016 #9 Skrevet 26. februar 2016 Hva går det ut på?Du skal spille nyansatt etterforsker for politiet i en fiktiv by og du skal løse en rekke mord på alle sider av byen. Du må åstedgranske, avhøre mistenkte, analysere funn osv. Og det er til slutt din jobb å pågripe den som er morderen. Blir gøyere og gøyere jo lengre man kommer:) Anonymous poster hash: 41cec...174 Tuller du? Spillet er jo bare som en litt komplisert memory. Du analyserer ingenting og må ikke tenke deg frem til noe, du trykker jo bare på start og venter på at spillet skal finne svaret for deg.Da har du kanskje ikke kommet særlig langt? For det blir mer krevende jo lenger du kommer. Kan ikke sammenligne det med memory. Anonymous poster hash: 33aa4...25b Jeg (dvs. egentlig datteren min, men jeg spiller sporadisk på samme konto), er på case nummer 16. Og det har ikke vært krevende et sekund. Bortsett fra at du skal finne ulike objekter, er det vel ikke så mye annet å gjøre. Trykke start for å få analysert gjenstander (av spillet), eller bare sette sammen enkle puslespillbiter.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #10 Skrevet 26. februar 2016 Hva går det ut på?Du skal spille nyansatt etterforsker for politiet i en fiktiv by og du skal løse en rekke mord på alle sider av byen. Du må åstedgranske, avhøre mistenkte, analysere funn osv. Og det er til slutt din jobb å pågripe den som er morderen. Blir gøyere og gøyere jo lengre man kommer:) Anonymous poster hash: 41cec...174 Tuller du? Spillet er jo bare som en litt komplisert memory. Du analyserer ingenting og må ikke tenke deg frem til noe, du trykker jo bare på start og venter på at spillet skal finne svaret for deg.Da har du kanskje ikke kommet særlig langt? For det blir mer krevende jo lenger du kommer. Kan ikke sammenligne det med memory. Anonymous poster hash: 33aa4...25b Jeg (dvs. egentlig datteren min, men jeg spiller sporadisk på samme konto), er på case nummer 16. Og det har ikke vært krevende et sekund. Bortsett fra at du skal finne ulike objekter, er det vel ikke så mye annet å gjøre. Trykke start for å få analysert gjenstander (av spillet), eller bare sette sammen enkle puslespillbiter. Da er det ikke så rart. For spillet har vel nærmere 200 case bare i runde 1. Anonymous poster hash: 33aa4...25b
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #11 Skrevet 26. februar 2016 Når begynner det å bli mer å gjøre? Er kun på nr 10 enda. Anonymous poster hash: 5fa5f...d81
beef sister Skrevet 26. februar 2016 #12 Skrevet 26. februar 2016 Hva går det ut på?Du skal spille nyansatt etterforsker for politiet i en fiktiv by og du skal løse en rekke mord på alle sider av byen. Du må åstedgranske, avhøre mistenkte, analysere funn osv. Og det er til slutt din jobb å pågripe den som er morderen. Blir gøyere og gøyere jo lengre man kommer:) Anonymous poster hash: 41cec...174 Tuller du? Spillet er jo bare som en litt komplisert memory. Du analyserer ingenting og må ikke tenke deg frem til noe, du trykker jo bare på start og venter på at spillet skal finne svaret for deg.Da har du kanskje ikke kommet særlig langt? For det blir mer krevende jo lenger du kommer. Kan ikke sammenligne det med memory. Anonymous poster hash: 33aa4...25b Jeg (dvs. egentlig datteren min, men jeg spiller sporadisk på samme konto), er på case nummer 16. Og det har ikke vært krevende et sekund. Bortsett fra at du skal finne ulike objekter, er det vel ikke så mye annet å gjøre. Trykke start for å få analysert gjenstander (av spillet), eller bare sette sammen enkle puslespillbiter.Da er det ikke så rart. For spillet har vel nærmere 200 case bare i runde 1. Anonymous poster hash: 33aa4...25b I runde én? Jeg håper hun slutter å spille før hun har arrestert 200 mordere, jeg nekter å tro at interessen for spillet kan vedvare så lenge. Mitt spill viser dessuten at det kun er tilgjengelig 56 ulike cases.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå