Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Hva synes du er fint å pynte med til dåp? Anonymous poster hash: ae8ec...d49
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Pompoms syntes jeg faktisk er litt morsomt. Bilder av barnet er også en veldig koselig detalj. Til fester og dåp/navnefester pleier jeg å bruke lite blomster, men kjøper som regel inn et par pakker med stilkblomster. Ellers bruker jeg mye kvister, blader, granbar o.l. for å få litt liv i dekorasjonene. En dåp er en fest for barnet, og kan med fordel gjøre det litt barnslig i stilen. Da vi hadde navnefest til min sønn hadde vi et slags gammeldags godtebutikk stil der alt var blått i forskjellige nyanser og hvitt. Vi pyntet bordene med kremmerhus fylt med gammeldags godteri, glasskrukker og skåler med etiketter fylt med nøtter og godteri, små karuseller og fotografier av barnet som lå litt her og der. Det ble veldig fint, og slett ikke dyrt, da vi laget alt av pynt selv, og lette gjennom kjøkkenskapene for å finne norgesglass og krukker. Anonymous poster hash: 35d44...e68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå