Gå til innhold

Et barn til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har SÅ lyst på et barn til.

Mannen har tre fra før og vi har ett sammen. Jeg vet at han er litt "ferdig", men mitt ønske vokser i det skjulte. Jeg har nevnt det for ham, men vi er i en krevende periode nå og jeg vil vente litt med å ta det opp. Problemet er at tiden går... Det kommer aldri noen god timing! Ønske vokser og vokser i meg, mens vi står i (helt vanlige), mdn krevende saker som sykdom, nedskjæring på jobb, trøbbel med bil osv. Det har gått over 6mnd siden jeg begynte å innse hvor sterkt og viktig dette er for meg. Noen som har noen kloke ord?

Anonymous poster hash: d60fd...6ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår deg! Det vil trolig være vanskelig å overtale mannen som allerede har så mange barn men du har også rett til barn! Jeg ville aldri stoppet på et barn heller! Lykke til!

Anonymous poster hash: 607fe...abf

Skrevet

Vi har to barn hver fra hvert vårt forhold. Jeg må ikke nødvendigvis ha fler. Men han ønsker seg to sammen også. For min del er nok det for mye. Men jeg skal med glede være med på ett barn felles, jeg er jo glad i barn og vil jo gjøre han fornøyd. Så møtes vi på en måte på midten.

Det er ikke så mye mer å gjøre enn å ta det opp, men han har tross alt 4 (og du var jo klar over de tre da dere ble sammen) så jeg synes du skal respektere om han ikke ønsker fler.

Evt kan du spørre hva det er som gjør at han ikke vil. Økonomi? Fritid? Oppmerksomhet til hvert enkelt barn? Deretter kan du jo se om det er noe du/dere kan gjøre for å løse drt evt problemet.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 3400a...81f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...