Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Og det er helt min egen feil! Ble sittende å skrive oppgave, og plutselig sto barnet opp. Det jeg lurer på er om det er normalt at kroppen streiker litt etter et drøyt døgn uten søvn? Jeg fryser og hjertet slår noen dobbeltslag innimellom. Jeg er ellers frisk og rask, bare litt dårlig på å passe klokken Anonymous poster hash: 14fc8...2b5
liniss - mamma til tre små Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Gjort sånn selv noen ganger når jeg var yngre. Husker jeg blei litt rar , så og hørte syner. Ble veldig skjelven og ufokusert.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Gjort sånn selv noen ganger når jeg var yngre. Husker jeg blei litt rar , så og hørte syner. Ble veldig skjelven og ufokusert. Takk for svar Ja, det var litt guffent å gå og levere ungen nå, bilen turte jeg ikke sette meg i. Da satser jeg på at det er søvnmangel og ikke at jeg begynner å bli syk! Nå er det endelig natta på meg Anonymous poster hash: 14fc8...2b5
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 I fjor sommer skulle jeg arrangere en stor konsert med over 100 sangere. En natt ble jeg sittende oppe litt utover natta for å arrangere noen sanger og før jeg visste ordet av det hadde klokka blitt 9 på morgenen Da hadde jeg vært oppe siden kl 6 dagen før. Den påfølgende dagen gikk jeg rundt og følte meg i bakrus! Fant fort ut at å "døgne" i en alder av 35 år var en fryktelig dårlig ide Anonymous poster hash: 6c2ca...3bf
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 Jeg er 44 år og sitter no og det er 26 timer siden søvn. Kommer meg ikkje i seng før kl 10. Barna krever sitt og skiftarbeider, gubben skiftarbeider. Så skal på jobb igjen kl 21:30 i kveld. Går så fint at. Anonymous poster hash: 73d81...fae
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #6 Skrevet 23. februar 2016 Og det er helt min egen feil! Ble sittende å skrive oppgave, og plutselig sto barnet opp. Det jeg lurer på er om det er normalt at kroppen streiker litt etter et drøyt døgn uten søvn? Jeg fryser og hjertet slår noen dobbeltslag innimellom. Jeg er ellers frisk og rask, bare litt dårlig på å passe klokken Anonymous poster hash: 14fc8...2b5 Helt normal reaksjon for en utslitt kropp. Jeg studerte for noen år siden, i de mest hektiske periodene, som ved eksamen el. startet jeg å skrive når barna var i seng, og noen ganger skvatt jeg til av at de stod i stua, da hadde jeg skrevet hele natten så var dagen i gang, med dobbelt syn, kvalme og hjertebank. Om du kan, er det viktig at du sover noen timer nå, om ikke kan du faktisk bli syk (ikke alvorlig men forkjøla el) siden kroppens immunforsvar jobber dårlig når den er så utslitt Anonymous poster hash: 738fe...ca3
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #7 Skrevet 23. februar 2016 Det er bare leger som fungerer og kan ta viktige avgjørelser etter et våkedøgn. Vi andre, vi har ikke så godt av det. Anonymous poster hash: 0fa63...992
Kubbelyset Skrevet 23. februar 2016 #8 Skrevet 23. februar 2016 Høres helt normalt ut. Og supert at du holdt deg unna bilen! 👌 har det også sånn som du beskriver når jeg fucker opp døgnrytmen min med litt for mange vakter og skal prøve å snu. Hilsen nattevakten
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #9 Skrevet 23. februar 2016 Jeg har akkurat våknet etter å ha vært våken i 36 timer pga reising og mye styr. Det går, men det er slitsomt. Sov i 10 timer i strekk nå, våknet med dundrende hodepine, men det var deilig å sove👍🏻 Anonymous poster hash: c99f6...1cd
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #10 Skrevet 23. februar 2016 Det er bare leger som fungerer og kan ta viktige avgjørelser etter et våkedøgn. Vi andre, vi har ikke så godt av det. Anonymous poster hash: 0fa63...992 Du er ironisk nå?Jeg må spørre, for mange ganger om dagen kommer svar som dine, og innimellom er det ikke tull gitt. Men du tuller, ikke sant? Anonymous poster hash: 738fe...ca3
Kubbelyset Skrevet 23. februar 2016 #11 Skrevet 23. februar 2016 Det er bare leger som fungerer og kan ta viktige avgjørelser etter et våkedøgn. Vi andre, vi har ikke så godt av det. Anonymous poster hash: 0fa63...992 Du er ironisk nå?Jeg må spørre, for mange ganger om dagen kommer svar som dine, og innimellom er det ikke tull gitt. Men du tuller, ikke sant? Anonymous poster hash: 738fe...ca3 Haha, ja det lurer jeg også på 😂
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #12 Skrevet 23. februar 2016 Det er bare leger som fungerer og kan ta viktige avgjørelser etter et våkedøgn. Vi andre, vi har ikke så godt av det. Anonymous poster hash: 0fa63...992 Du er ironisk nå?Jeg må spørre, for mange ganger om dagen kommer svar som dine, og innimellom er det ikke tull gitt. Men du tuller, ikke sant? Anonymous poster hash: 738fe...ca3 Haha, ja det lurer jeg også på Ååå, nå hadde jeg så lyst å skrive en utgreiing om at det var hold i påstanden min. Men jeg har ikke tid til å følge opp. Søren! Var ironi ja Anonymous poster hash: 0fa63...992
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå