Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #1 Skrevet 22. februar 2016 Jeg brukte p-piller i mange år, av typen Microgynon. Det gikk fint. Jeg var litt hormonell i graviditeten, men nå nesten to år etter fødsel, og uten at jeg har brukt noe prevensjon siden p-pillen som jeg sluttet med for over 3 år siden fikk jeg satt inn hormonspiral for et par uker siden. Og jeg er kjempehormonell! Deppa, gråter, har vært mye slapp og trøtt, og ikke minst tar jeg skikkelig på vei for den minste ting! Veldig slitsom for mannen min, og selvfølgelig for meg selv, og jeg er redd toåringen merker deg også! De siste dagene har vært veldig slitsomme på grunn av at jeg er så ekstremt hormonell. Har andre her opplevd slike bivirkninger av hormonspiral? Og går det over om man tar den ut? Jeg vil få den fjernet så fort som mulig og bli meg selv igjen! Mannen er enig... Huff.. Hilsen hormonella Anonymous poster hash: 1fa25...d06
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #2 Skrevet 22. februar 2016 Søsteren min blir sånn av den, og jeg blir sånn av progesteron, derfor er hormonspiral utelukket for meg. Har hørt det kan gå seg til i løpet av 6 måneder da! Anonymous poster hash: 01792...05a
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Jeg ble det. Humøret var som en berg- og dalbane. Fikk i tillegg masse kviser, fett hår og hodepine av den. Alt forsvant når jeg fjernet den. Anonymous poster hash: 3576b...fff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå