Gå til innhold

Har du kjent igjen noen her inne ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på så mye man skriver om her inne av private ting , jeg gjenkjente en gang her inne med noen skikkelig alvorlige beskyldninger . Denne personen overdrev en god del , i forhold til hvordan virkeligheten kanskje var

Anonymous poster hash: 2ec3f...933

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: d4d0d...023

Skrevet

Jeg leste i dag at en trodde hun visste hvem jeg var..I en av trådene som handlet om voldtekt. Litt rart, men det er ikke sikkert jeg er den hun tror, og jeg kan ev stå for det :) Det var bare ikke det jeg trodde jeg skulle bli gjenkjent for :P

Anonymous poster hash: 6c5e9...996

Skrevet

Det jeg mener , er så sinnsykt lett å bli kjent igjen . Visste utmerket godt hvem som skrev innlegget og fikk masse sympati

Anonymous poster hash: 2ec3f...933

Skrevet

Ja, det har jeg:) Hun viste et bilde av utsikten fra stuen sin. Det samme bildet hadde hun postet på fb. Ikke noe big deal, annet enn at jeg vet at hun vanker her nå😜

Anonymous poster hash: 97939...f61

Skrevet

Ja, det har jeg:) Hun viste et bilde av utsikten fra stuen sin. Det samme bildet hadde hun postet på fb. Ikke noe big deal, annet enn at jeg vet at hun vanker her nå😜

Men hun vet ikke at du vet?

Skrevet

Men hun vet ikke at du vet?

Nei, jeg ønsker ikke at noen skal vite at jeg er her inne;) Dessuten er det en fjern bekjent som jeg aldri snakker med uansett.

Skrevet

Ja har en kollega som forteller de samme historiene her og på jobb. Ikke noe alvorlig hun skriver om men nok til at jeg skjønner at det er henne.

Anonymous poster hash: b89c4...224

Skrevet

To stk som har brukt det samme bildet her og på facebook, ikke samtidig, men det har vært profilbilder som har vært lette å huske.

Jeg kjenner ikke disse to, men vi er medlemmer på samme kjøp-og-salggruppe. Og ting de har kjøpt og solgt har stemt overens med ting de skriver her inne, feks fritidsaktiviteter og alder og kjønn på barna.

Nå høres jeg veldig stalker ut merker jeg. Men det er jeg virkelig ikke. Egentlig hadde jeg likt bedre å ikke vite hvem noen her inne var.

Anonymous poster hash: 5d9cd...2f7

Skrevet

Ikke gjenkjent noen, men redd noen kan ha gjenkjent meg. Hadde ikke planer om å bli værende, så fortalte detaljert om noe ved datteren min i starten.

Anonymous poster hash: 4059e...f4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...