Gå til innhold

Hvor ofte underlivsundersøkelse ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig å gå til gynekolog for årlige sjekker? Eller hvor ofte går du? Jeg satt inn spiral for 2 år siden og har ikke vært hos gyno siden. Jeg tenkte meg på kontroll når det har gått tre år, også ta celleprøve samtidig. Men utover det, er det noe poeng i å gå oftere? Man merker vel hvis det er noen problemer med spiral Etc....

 

Anonymous poster hash: 15845...493

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder med hvert tredje år. Med mindre man merker at noe er galt.

 

Anonymous poster hash: 9569a...7c5

Skrevet

Trodde man ble anbefalt å gå en gang i året + etter hvert partnerbytte -

 

Anonymous poster hash: a1020...aef

Skrevet

Hvert 3.år med mindre man har symptomer på noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...