Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #1 Skrevet 22. februar 2016 er det vanlig å gå til gynekolog for årlige sjekker? Eller hvor ofte går du? Jeg satt inn spiral for 2 år siden og har ikke vært hos gyno siden. Jeg tenkte meg på kontroll når det har gått tre år, også ta celleprøve samtidig. Men utover det, er det noe poeng i å gå oftere? Man merker vel hvis det er noen problemer med spiral Etc.... Anonymous poster hash: 15845...493
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #2 Skrevet 22. februar 2016 Holder med hvert tredje år. Med mindre man merker at noe er galt. Anonymous poster hash: 9569a...7c5
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #3 Skrevet 22. februar 2016 Trodde man ble anbefalt å gå en gang i året + etter hvert partnerbytte - Anonymous poster hash: a1020...aef
Gemini77 Skrevet 22. februar 2016 #4 Skrevet 22. februar 2016 Hvert 3.år med mindre man har symptomer på noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå