Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #1 Skrevet 22. februar 2016 Jeg 'forelsker' meg i sekundet en mann viser meg litt oppmerksomhet. Er jeg på én vellykket date, så blir jeg besatt. Tenker på vedkommende 24/7, klarer ikke å gjøre noe fornuftig. Mister matlyst, og klarer seriøst ikke å tenke på annet! Helt til jeg eventuelt møter en ny, da er det på'an igjen med samme runde. Jeg trekker 'lett' menn, så det er ikke mangel på oppmerksomhet som gjør det. Men jeg henger meg opp i én om gangen, og da blir jeg som sagt besatt. Hvordan komme på andre tanker? Vurderer psykolog, for dette blir man jo gal av! Anonymous poster hash: 17528...648
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #2 Skrevet 22. februar 2016 Jeg har vært litt som deg, iallefall kunne jeg bli intenst opptatt av et menneske. Men nå er jeg litt eldre, har god tid. Jeg har blitt sjekket opp av fire menn de siste ukene og lar alle gå å gresse litt mens jeg koser meg med leken, oppmerksomheten. Det er ikke sikkert jeg går ut med noen av dem, men merker at en av dem er favoritten, og jeg venter litt på utspill fra ham, mens jeg knipser med tærne på sofaen Jeg tror ikke du trenger terapi, du er bare intens og veldig på og veldig hormonstyrt. (hvis du da ikke snapper, melder, chatter, ringer utallige ganger om dagen, da trekker jeg tilbake det om at du ikke trenger terapi hæ hæ) Anonymous poster hash: 834a2...ab4
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #3 Skrevet 22. februar 2016 Dårlig selvtillit? Anonymous poster hash: 67e81...31c
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #4 Skrevet 22. februar 2016 Les "Hekta - på et håp om kjærlighet" av Sissel gran og Nora Skaug 😊😉 Anonymous poster hash: 762fb...cf9
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #5 Skrevet 22. februar 2016 Du baserer din selvverd på menn blir tiltrukket av deg? Tenker psykolog ikke er så dumt. Vil tippe du er litt for avhengig av bekreftelse fra menn for å føle deg bra. Blir nysgjerrig på hvordan foreldrene dine var Anonymous poster hash: 5c3bc...178
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #6 Skrevet 22. februar 2016 Nei, tekster 1-2 ganger om dagen. Så jeg viser ikke min besatthet til disse mennene. Foreldrene mine var kjærlige, oppmerksomme foreldre. Jeg vil si at jeg har en normalt god selvtillit. Tror ikke at jeg er bedre enn noen andre, men heller ikke dårligere. Anonymous poster hash: 17528...648
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #7 Skrevet 22. februar 2016 Nei, tekster 1-2 ganger om dagen. Så jeg viser ikke min besatthet til disse mennene. Foreldrene mine var kjærlige, oppmerksomme foreldre. Jeg vil si at jeg har en normalt god selvtillit. Tror ikke at jeg er bedre enn noen andre, men heller ikke dårligere. Anonymous poster hash: 17528...648 Vil nok allikevel tippe at det ligger noe bak din redsel for å kun være sammen med en mann..Sissel Gran har skrevet om dette flere ganger. Vinklingen er som regel at slike som deg ender opp alene Anonymous poster hash: 5c3bc...178
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #8 Skrevet 22. februar 2016 Nei, tekster 1-2 ganger om dagen. Så jeg viser ikke min besatthet til disse mennene. Foreldrene mine var kjærlige, oppmerksomme foreldre. Jeg vil si at jeg har en normalt god selvtillit. Tror ikke at jeg er bedre enn noen andre, men heller ikke dårligere. Anonymous poster hash: 17528...648 Jeg er helt lik som deg. Men jeg innser at jeg trenger bekreftelse av menn for mitt selvverd. Er oppvokst I skilsmissehjem og mor som ikke var spesielt tilstede og en far+stemor som idealiserte min stesøster og søster som de perfekte jentene mens jeg som spiste i meg følelser aldri ville få meg noen som var glad i meg hvis jeg ikke var tynn. Prøver og å ikke vise at jeg er helt besatt og later som jeg er helt cool men i hodet mitt spinner tanker rundt og rundt hele tiden. Ender helt sikkert opp alene sånn som hun andre her sa...og det Gjør det vare vondere. Men tror mye av den besettelsen er at jeg er så mye alene og har mye tid til å tenke... Anonymous poster hash: c07f3...825
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå