Anonym bruker... Skrevet 22. februar 2016 #1 Skrevet 22. februar 2016 Vi skal til Kiel på torsdag sammen med eldste sønnen. Er det sånn at han må ha med pass?? Vi har jo id med bilde(førerkort/bankkort)men det har ikke sønnen. Må vi skaffe nød pass?? Vi skal ikke gå ombord om det har noe og si..
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #2 Skrevet 22. februar 2016 Til Tyskland med danskebåten? For å svare på spørsmålet ditt - barnet trenger ikke pass for å komme på båten, men hvis dere skal AV og PÅ igjen i Kiel må han ha pass Anonymous poster hash: 63ded...df8
Anonym bruker... Skrevet 22. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2016 Sorry,skulle stå fredrikshavn😂😂 Da trenger jeg ikke stresse med nødpass siden vi ikke skal gå i land:)tusen takk for svar😊😊 HI
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #4 Skrevet 22. februar 2016 For det første er Kiel i Tyskland så dere skal ikke med danskebåten 😉 For det andre er dere nødt til å gå ombord for å i det hele tatt være med båten (gå ombord = gå inn på båten). Om dere ikke skal i land er en annen ting. ALLE som reiser med båter eller krysser grensen til Norge SKAL ha gyldig legitimasjon med seg grunnet skjerpet grensekontroll. For barn er eneste gyldige legitimasjon pass, så da må barnet ha pass. Voksene kan ha sertifikat, bankkort er ikke godkjent, men det er anbefalt på det sterkeste å ha pass. Og jeg tror colorline krever at dere har pass selv om dere ikke skal i land i Tyskland. Skal dere i land MÅ dere alle ha pass uansett. Men går du på hjemmesidene til båten så står det hva du må ha med. Anonymous poster hash: 89a2a...89d
Kubbelyset Skrevet 22. februar 2016 #5 Skrevet 22. februar 2016 "Skal du i land i Kiel, anbefaler vi at du tar med gyldig pass da dette er eneste gyldig ID-dokument for nordmenn i Tyskland. Gjelder også barn. Blir du ombord, er det tilstrekkelig at personer over 18 viser vanlig norsk ID (Bankkort/Sertifikat)." https://www.colorline.no/praktisk_informasjon/pass_og_legitimasjon
Anonym bruker... Skrevet 22. februar 2016 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2016 Vi skal til Fredrikshavn og kjører derfor Stena Line... HI
Kubbelyset Skrevet 22. februar 2016 #7 Skrevet 22. februar 2016 Vel, Googler du det også så får du i praksis samme svar... http://www.stenaline.no/vanlige-sporsmal/for-reisen/pass-legitimasjon
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #8 Skrevet 22. februar 2016 For å ha det sagt så når jeg dro til Kiel med ferga så viste jeg aldri passet, var i land i Kiel. Anonymous poster hash: e8de5...d13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå