Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #1 Skrevet 22. februar 2016 Har vært flere ulike tråder om forhold i bølgedal her. Vårt problem er sånn: Jeg og mannen har hatt noen år i bølgedalen. Småbarnsliv og søvnløshet sammen med karrierer tok omtrent knekken på oss. Han var utro. Et lengre forhold til ei ung jente. Jeg gjorde en stor innsats på å kaste ham ut, men han har hekta seg fast. Han har vært helt fast bestemt på å fikse oss igjen. Lang historie kort - i og med at jeg mener det hadde vært det beste, har jeg gått med på at vi skal prøve å få en ny vår, og jeg skal legge det vonde bak meg. Det jobber jeg aktivt med, men det er ikke lett. Vi er gode venner i hverdagen, det har vi alltid vært. På mange måter er vi sjelevenner, men vi har slitt med sex. Jeg er helt desperat etter å få i gang sexlivet vårt, men han får ikke til. Han klarer ikke å være intim med meg, og det er veldig vondt. Han sier at han er fast bestemt på å få det til. Jeg prøver meg av og til, vi koser i hverdagen, kysser litt, stryker og klemmer, og det går fint. Men går det videre enn det blir han helt stiv, og det funker ikke. Jeg blir såra og også sint. Egentlig vet jeg at det ikke hjelper å presse, men som sagt, jeg er helt desperat etter bekreftelse på det punktet. Han vet det, men mener dette er noe som må komme av seg selv når det er naturlig. Han mener vi må ha det fint sammen, skape den gode hverdagen, og så vil det komme. Det t iler jeg på, kjenner jeg. Hva tror dere? Er det overhodet håp her? Jeg har ikke lyst til å bli skilt, miste tid med ungene, utsette meg for ulike stemødre, økonomi, sorgen til barna, og ikke minst miste mannen i mitt liv. Men fortsetter det slik, ødelegger det meg. Hva skal jeg gjøre! :-( Anonymous poster hash: eeda6...40b
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #2 Skrevet 22. februar 2016 Så lenge dere begge to ønsker å løse det er det håp! Har dere fått noe hjelp utenfra? Kanskje det bør være et ultimatum til mannen? Anonymous poster hash: 7cf89...97e
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #3 Skrevet 22. februar 2016 Vi har prøvd parterapi som ikke fungerte for noen av oss. Ble enige om å jobbe på egen hånd. Problemet er bare at jeg mener vi bør presse litt på det fysiske, mens han vil det skal komme naturlig. Jeg stresser masse med det... Anonymous poster hash: eeda6...40b
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #4 Skrevet 22. februar 2016 Noen menn her som har en formening om dette, feks? Skjønner meg ikke helt på mannen min her. Er vel mest redd. HI Anonymous poster hash: eeda6...40b
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #5 Skrevet 22. februar 2016 Mann her! Det hjelper ikke presse! Kyss, klapp og klem er det eneste som hjelper, men jeg tror dessverre kanskje han blir litt kvalt av minnet om egen utroskap. Noe han bør bli. Hva hjelper mot det? 100 ganger mer kyss, klapp og klem. Anonymous poster hash: bd041...00d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå