Gå til innhold

Akseptabel oppførsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min tar med seg sønnen sin på bowling i hele dag.Datteren min sitter hjemme alene og er lei seg, hun elsker bowling men kan ikke bli med fordi mann og sønn skal ha alenetid. Jeg mener det er dårlig timing da jeg må jobbe i vinterferien og kan ikke finne på noe annet med henne.Forstår de trenger alenetid men syns de kan vente til min datter å har et tilbud. Er jeg urimelig?

Anonymous poster hash: cc99c...e95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han må vel få lov til å finne på noe med sønnen sin i vinterferien også? Jobber du hele vinterferien, eller kunne han tatt med sønnen på bowling for eksempel i morgen i stedet, også hadde du synes det var greit?

Anonymous poster hash: 3bc14...cb6
Skrevet

Poenget er at da blir datteren min hjemme alene hele dagen. Hun er stor nok til d, men ikke så stor at hun skjønner meningen med alenetid. Så nå er hun trist. Jeg tar alltid med hans sønn hvis vi skal noe gøy, har ikke hjerte til å sette han igjen hjemme.

Skrevet

Nei, du er ikke urimelig. Fint med kvalitetstid, men det får da være måte på.

Skrevet

Slemt....

gjør du slikt mot sønnen hans??? 

Skrevet

Spesielt å ikke ta meg seg begge barna. Jeg hadde aldri latt stedatteren min sitte hjemme alene mens jeg og mine barn fant på noe gøy. Det har jeg ikke hatt samvittighet eller lyst til!

Anonymous poster hash: 2ba8e...2c0
Skrevet

Jeg skal finne på ting i vinterferien jeg også, men utelater ikke hans sønn så lenge han ikke skal noe annet nei. HI

Skrevet

Utrolig dårlig gjort av han!

Anonymous poster hash: 4af1b...747

Skrevet

Dårlig oppførsel. Du er ikke urimelig.

Skrevet

Er ikke dere en familie?

Slikt gjør man ikke!!!!

Det der hadde vært kroken på døra for min del. Eller han hadde aldri kommet innenfor døra i utgangspunktet!

Dette er ikke til deg HI, men alle dre som involverer barna deres i duster som ikke er noe å ha i hus. BLI _SKIKKELIG_ KJENT MED DE DERE HAR ET FORHOLD TIL, FØR DERE INVOLVERER DET KJÆRESTE DERE HAR!!!!

Anonymous poster hash: 0cc43...72f

Skrevet

Tenker ditt barn bor mest hos dere og stebarnet kun er av og til?

Klart det er greit at far og sønn gjør noe kjent sammen og får tid til å prate.

Anonymous poster hash: d4458...b77

Skrevet

Dårlig gjort.

Hadde seriøst vurdert hele forholdet når han oppfører seg slik.

Å skuffe et uskyldig barn er bare råttent.

Du må ta en skikkelig prat med han. Sånn gjør man ikke.

Anonymous poster hash: d5ad2...aa9

Skrevet

Jeg syns ikke det er dårlig gjort sånn egentlig. Men når hun ble lei seg for det så kunne de da virkelig ha hatt denne alenetiden en annen dag. 

Anonymous poster hash: 700df...d93
Skrevet

Det skjedde mange ganger at en av søstrene mine ( og meg) reiste ut på alentid med far min mens vi andre var hjemme. Slik er det bare, han kan jo ikke vente med å være alene med sin egen sønn før datteren din finner noe å gjøre på. Men han kan gjerne ta med henne alene på noe en annen gang

Anonymous poster hash: a239f...247

Skrevet

Synes det er helt greit å ha alene tid med et barn, men da må det andre barnet også få alenetid innimellom.

Hvor ga,mel er datteren din?

Anonymous poster hash: b8464...9e2

Skrevet

Ser for meg at din datter er mellom 9-11?

En hel dag alene er for lenge når resten av familien er å "koser" seg. Det er ille!

Anonymous poster hash: 1b849...1ad

Skrevet

Hvis de absolutt måtte gjøre dette uten å ta med noen andre, fikk de ventet til du var ferdig på jobb. Å dra fra den ene ungen alene hjemme for å gjøre noe gøy med den andre er IKKE greit.

Skrevet

Hun er 11 ja, så hadde egentlig regnet med han ettersom han har ferie. Verste var at d hele var så spontant, rakk liksom ikke å tenke ut andre løsninger. Men men gikk bra, er bare skuffet begge to. HI

Skrevet

Hahahhah, litt av en type!! Hvor finner dere disse møkkafolka?? 😂

Anonymous poster hash: 1e2c2...a95

Skrevet

Jeg blir deprimert av å tenke på hvor mange barn som lider i slike "mine barn/dine barn-hjem". Men så lenge mamma og pappa får leve ut kjærlighetslivet så er vel alt greit. Lykkelige foreldre =lykkelige barn

Gjelder selvfølgelig ikke alle "blandede" hjem, mange som klarer å finne flotte steforeldre til sine barn

Anonymous poster hash: e5a0d...69a

Skrevet

Oj, kjenner at det syns jeg ikke er greit. Kvalitetstid er vel og bra, men ikke når jenta di må være alene hjemme. Det kunne de ha ventet med til du kom fra jobb eller en annen gang når hun hadde et sted å være og noe å gjøre.

Anonymous poster hash: c9983...729
Skrevet

Slem og lite empatisk type. Akkurat en sånn man jeg ikke skal finne meg. Da forblir jeg heller alene.

Anonymous poster hash: 2df72...376
Skrevet

Det synes jeg ikke er greit. Han burde ha tatt med seg din datter også. Lite sympatisk mann.

Anonymous poster hash: e86fb...71d

Skrevet

Nå har ikke jeg stesøsken, men en bror. Min far og mor delte oss opp innimellom for å få alenetid med begge. Altså kunne Pappa ta meg med på kino, shopping eller sykkeltur mens min bror var igjen hjemme. Neste gang var det kanskje jeg som ble igjen hjemme. Selv om vi ikke fikk alle goder samtidig, tok vi det aldri tungt, og vi følte heller aldri at det var forskjell på oss. Det var det heller ikke.

Så TS, HVIS det er dette samboeren din gjorde nå, er det ikke ille. Da har datteren din allerede fått sin tur, eller får den veldig snart. Jeg har forståelse for at han ønsker alenetid med sin sønn, men da er det viktig at han gir henne oppmerksomhet ved en annen anledning eller at han sørger for at DU gir henne en bowlingtur (eller lignende), slik at hun forstår at det ikke er forskjell.

Hvis han ikke har tenkt tanken om noe av dette, er det veldig dårlig gjort av han. Viktig at du sier ifra, for det kan hende at han ikke tenker over det i det hele tatt.

Anonymous poster hash: f90ca...ea9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...