Gå til innhold

Hvor ofte kysser du og partneren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kliner aldri.. Er ikke 14 år. Susser noen ganger i uka. 27 år er vi, vært ilag 3 år.

Anonymous poster hash: 4b5bd...e94

Må man være 14 for å kline ??
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kysser hver dag. Kliner sjeldnere og sjeldnere.

Anonymous poster hash: c2bc9...bb4

Skrevet (endret)

Hver dag. Såfremt ingen av oss er bortreist. Vi kliner ikke hver dag. Men kysser hverandre flere ganger om dagen. Viktig for å holde den fysiske biten av forholdet igang synes jeg. Han er 30 og jeg 28. Vært sammen i 7 år.

Endret av Etenia
Skrevet

I år har vi kysset en gang. Det var da vi hadde sex. Vi kliner aldri. Er 30 og 36 år gamle. Har vært sammen i fem år.

Anonymous poster hash: 350c1...956

Skrevet

Susser hver dag, litt i forbifarten, men alltid ved avskjed og nattanuss=) Klining er ikke like ofte... Vært sammen i 11 år=)

Skrevet (endret)

Er litt opp og ned, men akkurat nå er vi inni en god periode, så nå er det kyssing flere ganger daglig, til ungenes fortvilelse😂 (æææjs, dåkke susse på monnen) Blir faktisk litt klining og innimellom👍 Har vært kjærester i 21 år😱

Endret av Me and my monkey
Skrevet

Vært sammen i 10år. Kysser hver dag. Kliner en gang i skuddåret🙈

Anonymous poster hash: b3012...449

Da blir det klinings på deg i år👍😀
Skrevet

Mannen vil ikke kysse meg fordi han har cøliaki. Og han er redd for at en smule fra min munn skal vrenge tarmen hans..

Har forøvrig aldri hørt at dette kan være en problemstilling hos andre ned cøliaki, og hans glutenintoleranse er betydelig forverret med årene... Av og til kan han ikke engang sitte sammen med oss rundt bordet når vi spiser middag fordi han er redd for at maten hans kan bli besudlet av vår..

Anonymous poster hash: 78606...cf4

Skrevet

Kanskje et par ganger i måneden. Vært gift i 12 år, kjent hverandre i godt over 30.

Anonymous poster hash: 62bb0...ce0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...