Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #1 Skrevet 22. februar 2016 Hva har dere i kjøleskapet? Hva knasker dere på? Favorittmåltidet? Skal ut å handle, men trenger tips til hva jeg skal kjøpe? Anonymous poster hash: 1ba2e...a41
Elsker livet Skrevet 22. februar 2016 #2 Skrevet 22. februar 2016 Det varierer veldig hva jeg knasker på, men som oftest blir det rester, knekkebrød med havsalt, bær, mandler eller sjokolade Kjøleskap: philadelfiaost rømme creme fraice fløte ost smør biffkjøtt kyllingfileter brokkoli asparges løk tomater fetaost lime crispisalat røkelaks spekeskinke avokado sjampingnon vårløk baby leaf salatblader sambal olek ingefær (mos på glass) egg squash søtpoteter sellerirot agurk ruccola tyrkisk youghurt funlight I tørrskap: pinjekjerner sesamfrø johannesbrødkjernemel fiberhusk mandelmel søtstoff chiafrø gresskarkjerner solsikkekjerner linfrø kokosmelk kokossmør kakaosmør kokosmel bakepulver vaniljepulver mandelessens gelantin ferdige lavkarbobrødmikser sjokolade minst 85% forskjellige nøtter og mandler fryseboks: fisk i fileter eller blokker div. frosne grønnsaker frosne bær (tortilla?) lefser/pannekaker (steker et lager av og til, mye jobb) karbonaddeig kyllingfileter hel indrefilet
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #3 Skrevet 22. februar 2016 Det varierer veldig hva jeg knasker på, men som oftest blir det rester, knekkebrød med havsalt, bær, mandler eller sjokolade Kjøleskap: philadelfiaost rømme creme fraice fløte ost smør biffkjøtt kyllingfileter brokkoli asparges løk tomater fetaost lime crispisalat røkelaks spekeskinke avokado sjampingnon vårløk baby leaf salatblader sambal olek ingefær (mos på glass) egg squash søtpoteter sellerirot agurk ruccola tyrkisk youghurt funlight I tørrskap: pinjekjerner sesamfrø johannesbrødkjernemel fiberhusk mandelmel søtstoff chiafrø gresskarkjerner solsikkekjerner linfrø kokosmelk kokossmør kakaosmør kokosmel bakepulver vaniljepulver mandelessens gelantin ferdige lavkarbobrødmikser sjokolade minst 85% forskjellige nøtter og mandler fryseboks: fisk i fileter eller blokker div. frosne grønnsaker frosne bær (tortilla?) lefser/pannekaker (steker et lager av og til, mye jobb) karbonaddeig kyllingfileter hel indrefilet Hva slags knekkebrød er det, ferdigkjøpte? Anonymous poster hash: 94ef9...c73
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. februar 2016 #4 Skrevet 22. februar 2016 Jeg kjøper brisk knekkebrød i allergi/uten avdelingene i vanlige butikker. Kjøleskap Pepsi max Oster uten karbohydrater, gulost, skinkeost, kremost. Cheddar, philadelphiaost. Rømme Fløte Syltetøy uten karbohydrater Grønnsaker Salat Kjøttpålegg Bearnaisesaus så og si uten karbs Reker Sjokolade både sukkerfri og mørk Majones Smør Et par dressinger Alltid kylling, fisk og kjøtt i fryseboksen. I skapene Mandel, sesam og kokosmel Pofiber Sukrin +, sukrin gold, tagatesse, natreen, stevia. Vaniljepulver Bakepulver Masse krydder Tomat på boks Fiberhusk Johannesbrødkjernemel Kakao Natron Godteri Nøtter i mange fasonger Gelatin Fun ligth Sesamfrø Lavkarbo chips og kjeks Økologisk peanøttsmør Vaniljesaus og sjokoladepudding på pose Knasker på ost, middagsrester, sjokolade, mandler eller nøtter, peanøttsmør, lavkarbo kaker som jeg har laget. Favorittmåltid akkurat nå er lavkarboboller med smør, sukkerfritt syltetøy og ost. Hamburgere og ostelasagne.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #5 Skrevet 22. februar 2016 Det varierer veldig hva jeg knasker på, men som oftest blir det rester, knekkebrød med havsalt, bær, mandler eller sjokolade Kjøleskap: philadelfiaost rømme creme fraice fløte ost smør biffkjøtt kyllingfileter brokkoli asparges løk tomater fetaost lime crispisalat røkelaks spekeskinke avokado sjampingnon vårløk baby leaf salatblader sambal olek ingefær (mos på glass) egg squash søtpoteter sellerirot agurk ruccola tyrkisk youghurt funlight I tørrskap: pinjekjerner sesamfrø johannesbrødkjernemel fiberhusk mandelmel søtstoff chiafrø gresskarkjerner solsikkekjerner linfrø kokosmelk kokossmør kakaosmør kokosmel bakepulver vaniljepulver mandelessens gelantin ferdige lavkarbobrødmikser sjokolade minst 85% forskjellige nøtter og mandler fryseboks: fisk i fileter eller blokker div. frosne grønnsaker frosne bær (tortilla?) lefser/pannekaker (steker et lager av og til, mye jobb) karbonaddeig kyllingfileter hel indrefilet Takk!!! Masse tips her jo. Oppskrift på lefser?? Anonymous poster hash: 1ba2e...a41
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #6 Skrevet 22. februar 2016 Jeg kjøper brisk knekkebrød i allergi/uten avdelingene i vanlige butikker. Kjøleskap Pepsi max Oster uten karbohydrater, gulost, skinkeost, kremost. Cheddar, philadelphiaost. Rømme Fløte Syltetøy uten karbohydrater Grønnsaker Salat Kjøttpålegg Bearnaisesaus så og si uten karbs Reker Sjokolade både sukkerfri og mørk Majones Smør Et par dressinger Alltid kylling, fisk og kjøtt i fryseboksen. I skapene Mandel, sesam og kokosmel Pofiber Sukrin +, sukrin gold, tagatesse, natreen, stevia. Vaniljepulver Bakepulver Masse krydder Tomat på boks Fiberhusk Johannesbrødkjernemel Kakao Natron Godteri Nøtter i mange fasonger Gelatin Fun ligth Sesamfrø Lavkarbo chips og kjeks Økologisk peanøttsmør Vaniljesaus og sjokoladepudding på pose Knasker på ost, middagsrester, sjokolade, mandler eller nøtter, peanøttsmør, lavkarbo kaker som jeg har laget. Favorittmåltid akkurat nå er lavkarboboller med smør, sukkerfritt syltetøy og ost. Hamburgere og ostelasagne. Lavkarbochips??? Hvor får man kjøpt det? Lavkarboboller? Har du oppskrift? Har prøvd noen- men mine ble forferdelige! Takk for gode tips! Anonymous poster hash: 1ba2e...a41
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #7 Skrevet 22. februar 2016 Jeg kjøper brisk knekkebrød i allergi/uten avdelingene i vanlige butikker. Kjøleskap Pepsi max Oster uten karbohydrater, gulost, skinkeost, kremost. Cheddar, philadelphiaost. Rømme Fløte Syltetøy uten karbohydrater Grønnsaker Salat Kjøttpålegg Bearnaisesaus så og si uten karbs Reker Sjokolade både sukkerfri og mørk Majones Smør Et par dressinger Alltid kylling, fisk og kjøtt i fryseboksen. I skapene Mandel, sesam og kokosmel Pofiber Sukrin +, sukrin gold, tagatesse, natreen, stevia. Vaniljepulver Bakepulver Masse krydder Tomat på boks Fiberhusk Johannesbrødkjernemel Kakao Natron Godteri Nøtter i mange fasonger Gelatin Fun ligth Sesamfrø Lavkarbo chips og kjeks Økologisk peanøttsmør Vaniljesaus og sjokoladepudding på pose Knasker på ost, middagsrester, sjokolade, mandler eller nøtter, peanøttsmør, lavkarbo kaker som jeg har laget. Favorittmåltid akkurat nå er lavkarboboller med smør, sukkerfritt syltetøy og ost. Hamburgere og ostelasagne. Lavkarbochips??? Hvor får man kjøpt det? Lavkarboboller? Har du oppskrift? Har prøvd noen- men mine ble forferdelige! Takk for gode tips! Anonymous poster hash: 1ba2e...a41 Baconchips og bacongull er lavkarbo, fås på vanlig matbutikk. Eller så kan man lage ostechips hjemme selv, veldig godt Anonymous poster hash: 94ef9...c73
Elsker livet Skrevet 22. februar 2016 #8 Skrevet 22. februar 2016 Det varierer veldig hva jeg knasker på, men som oftest blir det rester, knekkebrød med havsalt, bær, mandler eller sjokolade Kjøleskap: philadelfiaost rømme creme fraice fløte ost smør biffkjøtt kyllingfileter brokkoli asparges løk tomater fetaost lime crispisalat røkelaks spekeskinke avokado sjampingnon vårløk baby leaf salatblader sambal olek ingefær (mos på glass) egg squash søtpoteter sellerirot agurk ruccola tyrkisk youghurt funlight I tørrskap: pinjekjerner sesamfrø johannesbrødkjernemel fiberhusk mandelmel søtstoff chiafrø gresskarkjerner solsikkekjerner linfrø kokosmelk kokossmør kakaosmør kokosmel bakepulver vaniljepulver mandelessens gelantin ferdige lavkarbobrødmikser sjokolade minst 85% forskjellige nøtter og mandler fryseboks: fisk i fileter eller blokker div. frosne grønnsaker frosne bær (tortilla?) lefser/pannekaker (steker et lager av og til, mye jobb) karbonaddeig kyllingfileter hel indrefilet Hva slags knekkebrød er det, ferdigkjøpte? Anonymous poster hash: 94ef9...c73 Knekkebrød laget av frø, kjerner, kruskakli og fiberhusk.
Elsker livet Skrevet 22. februar 2016 #9 Skrevet 22. februar 2016 Det varierer veldig hva jeg knasker på, men som oftest blir det rester, knekkebrød med havsalt, bær, mandler eller sjokolade Kjøleskap: philadelfiaost rømme creme fraice fløte ost smør biffkjøtt kyllingfileter brokkoli asparges løk tomater fetaost lime crispisalat røkelaks spekeskinke avokado sjampingnon vårløk baby leaf salatblader sambal olek ingefær (mos på glass) egg squash søtpoteter sellerirot agurk ruccola tyrkisk youghurt funlight I tørrskap: pinjekjerner sesamfrø johannesbrødkjernemel fiberhusk mandelmel søtstoff chiafrø gresskarkjerner solsikkekjerner linfrø kokosmelk kokossmør kakaosmør kokosmel bakepulver vaniljepulver mandelessens gelantin ferdige lavkarbobrødmikser sjokolade minst 85% forskjellige nøtter og mandler fryseboks: fisk i fileter eller blokker div. frosne grønnsaker frosne bær (tortilla?) lefser/pannekaker (steker et lager av og til, mye jobb) karbonaddeig kyllingfileter hel indrefilet Takk!!! Masse tips her jo. Oppskrift på lefser?? Anonymous poster hash: 1ba2e...a41 http://sjelemat.blogspot.no/2012/11/lavkarbo-tortilla-lefser.html
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. februar 2016 #10 Skrevet 22. februar 2016 Jeg kjøper brisk knekkebrød i allergi/uten avdelingene i vanlige butikker. Kjøleskap Pepsi max Oster uten karbohydrater, gulost, skinkeost, kremost. Cheddar, philadelphiaost. Rømme Fløte Syltetøy uten karbohydrater Grønnsaker Salat Kjøttpålegg Bearnaisesaus så og si uten karbs Reker Sjokolade både sukkerfri og mørk Majones Smør Et par dressinger Alltid kylling, fisk og kjøtt i fryseboksen. I skapene Mandel, sesam og kokosmel Pofiber Sukrin +, sukrin gold, tagatesse, natreen, stevia. Vaniljepulver Bakepulver Masse krydder Tomat på boks Fiberhusk Johannesbrødkjernemel Kakao Natron Godteri Nøtter i mange fasonger Gelatin Fun ligth Sesamfrø Lavkarbo chips og kjeks Økologisk peanøttsmør Vaniljesaus og sjokoladepudding på pose Knasker på ost, middagsrester, sjokolade, mandler eller nøtter, peanøttsmør, lavkarbo kaker som jeg har laget. Favorittmåltid akkurat nå er lavkarboboller med smør, sukkerfritt syltetøy og ost. Hamburgere og ostelasagne. Lavkarbochips??? Hvor får man kjøpt det? Lavkarboboller? Har du oppskrift? Har prøvd noen- men mine ble forferdelige! Takk for gode tips! Anonymous poster hash: 1ba2e...a41 I tillegg til bacongull og ostechips har jeg kjøpt noe på enten Bilka i Danmark eller Otto Duborg i Tyskland. Husker ikke helt. Lavkarbo boller ja 😄 Google lavkarbo fastelavensboller. Jeg har oppskriften nede, dersom du ikke finner den skal jeg skrive den imorgen 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå