Gå til innhold

Fjerne håret nedentil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt å vokse håret nedentil og på lårene og leggene når man ikke har partner, og det nå er vinter så det er ingen som ser det? Jeg føler meg bedre uten hår enn når det er kjempemasse der, så jeg gjorde det i dag. Men hva synes dere om det? 

Anonymous poster hash: faa4e...253
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal vi ha en formening om hva du gjør med dine egne hår eller ikke...? Liker du det, så ok.

Anonymous poster hash: 3bc95...4e3

Skrevet

Jeg spør ikke om hva dere synes om at jeg gjør det. Jeg spør om hva dere synes om selve handlingen. 

Skrevet

Jeg spør ikke om hva dere synes om at jeg gjør det. Jeg spør om hva dere synes om selve handlingen.

Ja ok. Ser ikke helt den store forskjellen, så da er svaret det samme.

Anonymous poster hash: 3bc95...4e3

Skrevet

Hvorfor i all verden skal noen mene noe om det.

Anonymous poster hash: 483ee...aec
Skrevet

Jeg synes, uansett partner eller ei, at det er dumt å fjerne alt av kjønnshår. Det er der av en grunn, og man utsetter seg mer for infeksjoner både i underliv og i selve huden.

Ellers mener jeg lite om å fjerne hår. Hva har det å si om du ikke har partner? Det er vel deg selv og din komfort som er avgjørende?

Anonymous poster hash: 38ae7...416
Skrevet

😴😴😴😴😲😲😲😲

Anonymous poster hash: 912d8...0d7

Skrevet

Jeg synes, uansett partner eller ei, at det er dumt å fjerne alt av kjønnshår. Det er der av en grunn, og man utsetter seg mer for infeksjoner både i underliv og i selve huden.

Ellers mener jeg lite om å fjerne hår. Hva har det å si om du ikke har partner? Det er vel deg selv og din komfort som er avgjørende?

Sparer du noe hår under armene også?

Anonymous poster hash: 542d1...907

Skrevet

Jeg har anlagt et isolerende lag leggskjegg!

Anonymous poster hash: d525f...dce

Skrevet

Jeg fjerner alt uavhengig av partner. Det er fordi jeg føler meg mer delikat og ren. Nå har jeg dott😅(Veldig uvant), men det er fordi jeg er gravid så tenker det er lurt pga litt beskyttelse🙈 Det er nok rart tenkt og kunne nok like gjerne fjernet alt nå også...

Anonymous poster hash: 37b89...214

Skrevet

Man bør vel ta vare på seg selv uansett om man er singel eller ikke?

Skrevet

Sparer du noe hår under armene også?

Anonymous poster hash: 542d1...907

Er infeksjon i armhulen utbredt? Da pga hårfjerning der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...