Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #1 Skrevet 22. februar 2016 Kun ved hei/hadet eller litt under sex.. Flere? Må ærlig si det er litt rart å skulle kline som ungdom.. Jeg er ikke glad i kyssing eller klemmibg Anonymous poster hash: 848a7...82b
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #2 Skrevet 22. februar 2016 Da kysser du mer enn meg...her kysses det ikke ved hei/ha det engang. Kysses kun i forbindelse med sex og det foregår ikke ekstremt ofte for å si det sånn. Anonymous poster hash: 2dbd0...340
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #3 Skrevet 22. februar 2016 Vi kliner... men så blir vi nesten alltid kåte av det og ender opp med å ha sex selv om det ikke var planlagt. Anonymous poster hash: cfcc8...7c0
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #4 Skrevet 22. februar 2016 Har blitt merkbart mindre her og, men jeg var ikke så glad i det i utgangspunktet. Anonymous poster hash: 78b1e...f2a
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #5 Skrevet 22. februar 2016 Vi kysser alltid ved hade, ikke alltid ved hei, men ofte. Kysser mange ganger i løpet av dagen. Ved middagslaging, i sofaen eller bare når vi går og i hverandre. Det er sjelden vi kliner i den settingen, men kanskje hvis vi står og holder rundt hverandre, så kan vi kline. Kliner nesten alltid ved sex. Anonymous poster hash: f2796...ded
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå