Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #1 Skrevet 22. februar 2016 Hei. Jeg er en 20 år gammel student som går siste året på studiespess. Jeg har tenkt å søke jobb til sommeren som vakt på fengselet. Jeg lurer på om det er noen her som har jobbet i fengselet/jobber der nå som kan fortelle litt rundt jobben og hva kravene er for at akk jeg skal bli tatt inn som ansatt! veldig takknemlig om noen tar seg tid og svarer hvis de vet noe:) Anonymous poster hash: d4b40...beb
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #2 Skrevet 22. februar 2016 Jeg jobber i fengsel nå på mitt tiende år.. Viktige er at du er interessert i mennesker, har ett menneskesyn som ikke er ovenfra og ned. Men samtidig tørr være bestemt når det trengs. Man møter mange forskjellige skjebner og kulturer. Det er en utfordrende, spennende og travel jobb. Hva studere du? Vi er ofte interessert i de som studere barnevern, miljøterapeut osv. Verdt å søke så ser du om det passe deg. Anonymous poster hash: 7dbec...d3b
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #3 Skrevet 22. februar 2016 Jeg jobber i fengsel nå på mitt tiende år.. Viktige er at du er interessert i mennesker, har ett menneskesyn som ikke er ovenfra og ned. Men samtidig tørr være bestemt når det trengs. Man møter mange forskjellige skjebner og kulturer. Det er en utfordrende, spennende og travel jobb. Hva studere du? Vi er ofte interessert i de som studere barnevern, miljøterapeut osv. Verdt å søke så ser du om det passe deg. Anonymous poster hash: 7dbec...d3b Hei og takk for svar. Jeg går som sagt siste året på vgs (studiespesialisering) og tenker å søke jobb i fengselet til sommeren og kanskje fremover hvis jeg kanskje skal ta et friår fra skolen, tenker da jobb som vakt i fengselet. Jeg vet om noen som har fått den jobben uten å ha noe spesielt utdanning. Jeg er glad i å jobbe med mennesker, liker å være aktiv og har god fysisk form. Tenker at denne jobben hadde passet meg. Kan du gi meg tips til hva jeg burde ha med i en slik søknad og hva som interesserer mottakeren som leser søknaden min? Tusen takk på forhånd! Anonymous poster hash: d4b40...beb
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 Jeg jobber i fengsel nå på mitt tiende år.. Viktige er at du er interessert i mennesker, har ett menneskesyn som ikke er ovenfra og ned. Men samtidig tørr være bestemt når det trengs. Man møter mange forskjellige skjebner og kulturer. Det er en utfordrende, spennende og travel jobb. Hva studere du? Vi er ofte interessert i de som studere barnevern, miljøterapeut osv. Verdt å søke så ser du om det passe deg. Anonymous poster hash: 7dbec...d3b Hei og takk for svar. Jeg går som sagt siste året på vgs (studiespesialisering) og tenker å søke jobb i fengselet til sommeren og kanskje fremover hvis jeg kanskje skal ta et friår fra skolen, tenker da jobb som vakt i fengselet. Jeg vet om noen som har fått den jobben uten å ha noe spesielt utdanning. Jeg er glad i å jobbe med mennesker, liker å være aktiv og har god fysisk form. Tenker at denne jobben hadde passet meg. Kan du gi meg tips til hva jeg burde ha med i en slik søknad og hva som interesserer mottakeren som leser søknaden min? Tusen takk på forhånd! Anonymous poster hash: d4b40...beb Hvorfor sier du fengselet ? Regner med du blir glatt oversett om du skriver slik i søknaden din. " jeg har alltid drømt om å jobbe i fengselet. " helt feil. Anonymous poster hash: ae968...10a
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 Helt ærlig; Jeg tviler på at du får jobb i fengsel. Du er ung og uten relevant erfaring. Du kan risikere å måte håndtere ganske tøffe saker på jobb, og du vil nok ikke få den respekten du hadde fått om du var eldre / mer faglig tyngde. Anonymous poster hash: 8134d...684
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #6 Skrevet 23. februar 2016 Ta et vekterkurs;) koster rundt 5000 kr. Da stiller du med engang en del sterkere i og med at du er såpass ung. Anonymous poster hash: 5ec90...a5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå