Gå til innhold

Hvilket Sunwingsenter anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å ta med datteren min alene på ferie. Da er det greit med et Sunwingsenter siden de er svært barnevennlige. Noen erfaringer? Har vært i Arguineguin, men syns det var litt øde der. Titter litt på Kypros. Noen som har vært der?

Anonymous poster hash: 1e85c...580

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på sunwing på rhodos alene med sønnen min. Det var kjempe fint :) Hadde både fin strand og mange bassenger. I tillegg var det minigolf og lekeland, og det var lollo og bernie show hver kveld med minidisco. Kjempe fine leiligheter/rom også! Tar ca 10 min med taxi til byen hvor det er litt å se på. Kan anbefale det om du vil ha en "enkel" ferie alene med barn :)

Anonymous poster hash: ee1f5...346
Skrevet

Jeg var på sunwing på rhodos alene med sønnen min. Det var kjempe fint :) Hadde både fin strand og mange bassenger. I tillegg var det minigolf og lekeland, og det var lollo og bernie show hver kveld med minidisco. Kjempe fine leiligheter/rom også! Tar ca 10 min med taxi til byen hvor det er litt å se på. Kan anbefale det om du vil ha en "enkel" ferie alene med barn :)Anonymous poster hash: ee1f5...346

Ser fint ut der også ja :) Hvilken bygning anbefales? Ser det er mange der.

Skrevet

Sunwing kallithea på rhodos!

Skrevet

Vi er fornøyde med heliosbygget.

Skrevet

Jeg var på sunwing på rhodos alene med sønnen min. Det var kjempe fint :) Hadde både fin strand og mange bassenger. I tillegg var det minigolf og lekeland, og det var lollo og bernie show hver kveld med minidisco. Kjempe fine leiligheter/rom også! Tar ca 10 min med taxi til byen hvor det er litt å se på. Kan anbefale det om du vil ha en "enkel" ferie alene med barn :)Anonymous poster hash: ee1f5...346

Ser fint ut der også ja :) Hvilken bygning anbefales? Ser det er mange der.

Tror egentlig alle byggene er bra altså, det ligger veldig fint til hele området. Vi bodde på triton. Kjempe fin beliggenhet! 1 min til stranda. Men alt ligger sånn til at det ikke er noen avstander altså. Vil kanskje tro at deler av helios og athena kan være litt bråkete ut fra hvilket rom du får. 

Anonymous poster hash: ee1f5...346

Skrevet

Likte veldig godt det på Kypros og vi har vært på mange. De har også pusset opp siden vi var der, nydelige strender!

Anonymous poster hash: 7cbc1...a43

Skrevet

Rhodos er bra, ville bodd på helios eller triton.

Alcudia er bra, bo på nuevas palmeras eller Victoria.

De har jeg bodd på selv, men har nå lyst å prøve fanabe og ocean beach Club gran canaria.

Skrevet

Var det ikkje slitt der? Me var der sist sommaren og likte oss veldig godt. Men synes det var slitte leiligheter. Det var Princesa, men står at dei er bygd/renovert samtidig...

Anonymous poster hash: 440bb...8ba

Skrevet

Ok, da ser det ut til at det enten blir Rhodos og så velge enten bygg Helios eller Triton eller å dra til Kyoros på Sunwing sandy bay beach. Datteren min legger seg veldig tidlig på kvelden selv om det er ferie (hun er veldig a-menneske) og da er det greit for meg at det er litt som skjer rundt meg på kveldene selv om jeg sitter alene oppe. Tenker på type at jeg kan sitte på terrassen og se/høre på show. Hun våkner sjelden av støy. Var på Aruineguin en gang tidligere og valgte rom ut mot scenen. Det var supert, for da fikk vi se alt fra balkongen. Dere som er kjent, finnes det noe slikt på disse stedene? Var på Kreta i fjor og der var all underholdning innendørs. Det var upraktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...