Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #1 Skrevet 22. februar 2016 Her går det stortsett i gulrot, brokkoli, paprika, mais og kylling. Ris blandes i eller spises ved siden av. Soyasaus eller annen woksaus. Hiver i annet "wokbart" av det jeg har i huset, sukkererter osv. Anonymous poster hash: 84f1d...e3e
Fandens Oldemor Skrevet 22. februar 2016 #2 Skrevet 22. februar 2016 Har en oppskrift på kinesisk wok som er veldig god med bare noen få ingredienser, men stort sett lager jeg wok med stekte nudler, kylling, grønnsaker (sukkererter, chili, vannkastanjer, bambusskudd, gulrot, brokkoli) og woksaus. Pleier også å lage en variant med kokosmelk og rød curry. Sukk, kom middagstid!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #3 Skrevet 22. februar 2016 Dette liker jeg i wok, nødvendigvis ikke alt samtidig, tar det jeg har akkurat da - nudler - kyllingfilet i biter - scampi - ananas - bønnespirer - sukkererter - chilimarinerte hvitløksbåter - grillet paprika - gulrot i strimler - løk - vårløk - østersaus - sursøt saus Anonymous poster hash: 8040b...8ca
Kubbelyset Skrevet 22. februar 2016 #4 Skrevet 22. februar 2016 Som oftest en enkel en med wokgrønnsaker (frosne), kyllingfilet i biter stekt med currykrydder, revet ingefær, hakket chili, hakket hvitløk, sesamfrø og soyasaus. Så bløtlegger jeg risnudler og har oppi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå