Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #1 Skrevet 22. februar 2016 Er det slik at ting som skrives i forum kan plukkes opp og brukes? Finner ikke noe om det i reglene, men forumet eies jo av Egmont... Anonymous poster hash: d1d45...4a3
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #2 Skrevet 22. februar 2016 Det gjør de ofte. Anonymous poster hash: f7365...fb1
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #3 Skrevet 22. februar 2016 Hvorfor skulle de det? Det som skrives her er jo oftest bare svada. Hva skal de skrive om? De 15 graviditetstestene det blir lagt ut bilde av her hver dag eller om alle som blir meldt til barnevernet "uten grunn"? Anonymous poster hash: d5129...aeb
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #4 Skrevet 22. februar 2016 Hvorfor skulle de det? Det som skrives her er jo oftest bare svada. Hva skal de skrive om? De 15 graviditetstestene det blir lagt ut bilde av her hver dag eller om alle som blir meldt til barnevernet "uten grunn"? Anonymous poster hash: d5129...aeb De bruker ofte svar fra tråder i artikler a la "når skal barn slutte med smokk" Anonymous poster hash: 2a383...b92
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #5 Skrevet 22. februar 2016 Det har de gjort flere ganger. Anonymous poster hash: 41a55...7b1
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #6 Skrevet 22. februar 2016 Er det slik at ting som skrives i forum kan plukkes opp og brukes? Finner ikke noe om det i reglene, men forumet eies jo av Egmont... Anonymous poster hash: d1d45...4a3 Innlegg her fra har blitt brukt i humorprogram på tv Anonymous poster hash: d0c1e...b07
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #7 Skrevet 22. februar 2016 Jeg har blitt sitert i et av bladene deres... Anonymous poster hash: e3423...fcc
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #9 Skrevet 22. februar 2016 Er det slik at ting som skrives i forum kan plukkes opp og brukes? Finner ikke noe om det i reglene, men forumet eies jo av Egmont... Anonymous poster hash: d1d45...4a3 Innlegg her fra har blitt brukt i humorprogram på tv Anonymous poster hash: d0c1e...b07 Fortell!!! Anonymous poster hash: 05d75...1d0
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #10 Skrevet 22. februar 2016 Gjorde det med meg en gang.... jeg presenterte noe jeg syntes var vanskelig her inne og det ble mye diskusjon rundt det. Hele saken ble tatt opp i foreldre og barn, med sitert min problemstilling og andres meninger om det. Jeg ble aldri spurt først heller. Syntes det var ubehagelig. Anonymous poster hash: c1475...63c
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #11 Skrevet 22. februar 2016 Er det slik at ting som skrives i forum kan plukkes opp og brukes? Finner ikke noe om det i reglene, men forumet eies jo av Egmont... Anonymous poster hash: d1d45...4a3 Innlegg her fra har blitt brukt i humorprogram på tv Anonymous poster hash: d0c1e...b07 Fortell!!! Anonymous poster hash: 05d75...1d0 http://www.vgtv.no/#!/video/70512/toernquist-show-26-gjest-vegard-ylvisaaker/1 Anonymous poster hash: d0c1e...b07
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #12 Skrevet 22. februar 2016 Gjorde det med meg en gang.... jeg presenterte noe jeg syntes var vanskelig her inne og det ble mye diskusjon rundt det. Hele saken ble tatt opp i foreldre og barn, med sitert min problemstilling og andres meninger om det. Jeg ble aldri spurt først heller. Syntes det var ubehagelig. Anonymous poster hash: c1475...63c Anonymous poster hash: f474d...f60
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #13 Skrevet 22. februar 2016 Gjorde det med meg en gang.... jeg presenterte noe jeg syntes var vanskelig her inne og det ble mye diskusjon rundt det. Hele saken ble tatt opp i foreldre og barn, med sitert min problemstilling og andres meninger om det. Jeg ble aldri spurt først heller. Syntes det var ubehagelig. Anonymous poster hash: c1475...63c Husker jeg skvatt litt da jeg opplevde å bli sitert på den måten. Heldigvis var det ikke noe kjipt eller pinlig jeg hadde svart, kun et innlegg om hvor fort jeg blir gravid Foreldre.no har full rett til å skrive om det vi skriver her inne. Derfor er det viktig å vise nettvett Men dette er dessverre en del av det å være med i diskusjoner på nett. Det virker som mange tror dette er et lukket nettsamfunn, at ting vi skriver forblir mellom oss brukere, mange tenker ikke på at alt man skriver her inne ligger der for hele verden å se. Klikk.no kommer også opp som første alternativ på google, så man må tenke seg godt om når man poster innlegg her inne. Anonymous poster hash: 459aa...392
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #14 Skrevet 22. februar 2016 Huff ja.. Anonymous poster hash: 9e584...c7e
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #15 Skrevet 22. februar 2016 Gjorde det med meg en gang.... jeg presenterte noe jeg syntes var vanskelig her inne og det ble mye diskusjon rundt det. Hele saken ble tatt opp i foreldre og barn, med sitert min problemstilling og andres meninger om det. Jeg ble aldri spurt først heller. Syntes det var ubehagelig. Anonymous poster hash: c1475...63c Husker jeg skvatt litt da jeg opplevde å bli sitert på den måten. Heldigvis var det ikke noe kjipt eller pinlig jeg hadde svart, kun et innlegg om hvor fort jeg blir gravid Foreldre.no har full rett til å skrive om det vi skriver her inne. Derfor er det viktig å vise nettvett Men dette er dessverre en del av det å være med i diskusjoner på nett. Det virker som mange tror dette er et lukket nettsamfunn, at ting vi skriver forblir mellom oss brukere, mange tenker ikke på at alt man skriver her inne ligger der for hele verden å se. Klikk.no kommer også opp som første alternativ på google, så man må tenke seg godt om når man poster innlegg her inne. Anonymous poster hash: 459aa...392 Ja ja men du får ikkje lov og slenge dritt her inne men BARNIMAGEN får utnytte andre kommentarer. Det er jo og slenge dritt detta og BARNIMAGEN. Anonymous poster hash: 8045a...7fb
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #16 Skrevet 22. februar 2016 Gjorde det med meg en gang.... jeg presenterte noe jeg syntes var vanskelig her inne og det ble mye diskusjon rundt det. Hele saken ble tatt opp i foreldre og barn, med sitert min problemstilling og andres meninger om det. Jeg ble aldri spurt først heller. Syntes det var ubehagelig. Anonymous poster hash: c1475...63c Husker jeg skvatt litt da jeg opplevde å bli sitert på den måten. Heldigvis var det ikke noe kjipt eller pinlig jeg hadde svart, kun et innlegg om hvor fort jeg blir gravid Foreldre.no har full rett til å skrive om det vi skriver her inne. Derfor er det viktig å vise nettvett Men dette er dessverre en del av det å være med i diskusjoner på nett. Det virker som mange tror dette er et lukket nettsamfunn, at ting vi skriver forblir mellom oss brukere, mange tenker ikke på at alt man skriver her inne ligger der for hele verden å se. Klikk.no kommer også opp som første alternativ på google, så man må tenke seg godt om når man poster innlegg her inne. Anonymous poster hash: 459aa...392 Ja ja men du får ikkje lov og slenge dritt her inne men BARNIMAGEN får utnytte andre kommentarer. Det er jo og slenge dritt detta og BARNIMAGEN. Anonymous poster hash: 8045a...7fb Høh??? Anonymous poster hash: bf9c6...a14
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #17 Skrevet 22. februar 2016 Offentlige yttringer kan refereres til og skrives om. Det er så enkelt som det. Alt du skriver her, er omtrent som om du skulle stillt deg opp på Youngstorget med en ropert og hylt ut om det. Anonymous poster hash: c5a07...e57
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #18 Skrevet 22. februar 2016 Offentlige yttringer kan refereres til og skrives om. Det er så enkelt som det. Alt du skriver her, er omtrent som om du skulle stillt deg opp på Youngstorget med en ropert og hylt ut om det. Anonymous poster hash: c5a07...e57 Og det gjør du sikkert men her gjør du det. Og Barnimagen bruker det. Anonymous poster hash: 8045a...7fb
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #19 Skrevet 22. februar 2016 Er det slik at ting som skrives i forum kan plukkes opp og brukes? Finner ikke noe om det i reglene, men forumet eies jo av Egmont... Anonymous poster hash: d1d45...4a3 Innlegg her fra har blitt brukt i humorprogram på tv Anonymous poster hash: d0c1e...b07 Fortell!!! Anonymous poster hash: 05d75...1d0 http://www.vgtv.no/#!/video/70512/toernquist-show-26-gjest-vegard-ylvisaaker/1 Anonymous poster hash: d0c1e...b07 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144039087-herregud-jeg-er-s%C3%A5-forelska-i-vegard-ylvis%C3%A5ker/ LOL Anonymous poster hash: 6b589...f84
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #20 Skrevet 22. februar 2016 Gjorde det med meg en gang.... jeg presenterte noe jeg syntes var vanskelig her inne og det ble mye diskusjon rundt det. Hele saken ble tatt opp i foreldre og barn, med sitert min problemstilling og andres meninger om det. Jeg ble aldri spurt først heller. Syntes det var ubehagelig. Anonymous poster hash: c1475...63c Husker jeg skvatt litt da jeg opplevde å bli sitert på den måten. Heldigvis var det ikke noe kjipt eller pinlig jeg hadde svart, kun et innlegg om hvor fort jeg blir gravid Foreldre.no har full rett til å skrive om det vi skriver her inne. Derfor er det viktig å vise nettvett Men dette er dessverre en del av det å være med i diskusjoner på nett. Det virker som mange tror dette er et lukket nettsamfunn, at ting vi skriver forblir mellom oss brukere, mange tenker ikke på at alt man skriver her inne ligger der for hele verden å se. Klikk.no kommer også opp som første alternativ på google, så man må tenke seg godt om når man poster innlegg her inne. Anonymous poster hash: 459aa...392 Ja ja men du får ikkje lov og slenge dritt her inne men BARNIMAGEN får utnytte andre kommentarer. Det er jo og slenge dritt detta og BARNIMAGEN. Anonymous poster hash: 8045a...7fb Eeehhhh..hæh? Kan du utdype dette? Jeg tror ikke jeg forsto sammenligningen helt?? Anonymous poster hash: 459aa...392
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå