Gå til innhold

Forslag til bryllupsreise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenkte å ta en ukes bryllupsreise (uten barn!), men vi vet ikke hvor vi vil dra... Vi er ikke særlig bereiste, har bare vært i Europa.

Vi liker ikke tanken på den klassiske "bungalow resort på stylter i vannet" reisen, type Maldivene. Vi er ikke så glad i tropevarme eller strandliv, og tror det blir litt kjedelig å bare være helt alene i en uke.

Vi tenkte litt på storby, kanskje i USA,men det er kanskje ikke så romantisk med en uke i New York liksom? Jeg tenker en uke er såpass kort at det er greiest å bare være et sted. Roadtrippen tar vi en annen gang.

Vi er ikke så glad i "opplevelsesturer" med klatring, fallskjermhopping o.l heller.

Noen som har forslag? Helst utenfor Europa.

Anonymous poster hash: 8ab3d...92e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si så mye om utenfor Europa, men vi dro i hvertfall til Italia. Det kan jeg anbefale på det sterkeste. :)

Vi tilbrakte en uke i Roma og Firenze, og hadde det helt fantastisk. Nydelig mat og deilig vin hver dag, spennende historiske og kulturelle steder/museer å besøke, sol og varme, og en helt spesiell stemning.

I tillegg så ble vi vartet opp med en gang vi sa vi var på bryllupsreise, fikk champagne på rommet, rom i toppetasjen på hotellet etc. På ettermiddagene lå vi på soltaket og slappet av, og badet i bassenget. Drar gjerne tilbake!

Og tiramisu hver dag er en skikkelig luksus. ;)

Anonymous poster hash: 5db3b...082

Skrevet

Island

Anonymous poster hash: 9c494...ffd
Skrevet

Amalfikysten Italia

Anonymous poster hash: f66b1...66e

Skrevet

Florida 👍 Vi dro til Miami. Jeg synes også ei uke i New York høres topp ut!

Anonymous poster hash: ff3b5...38a

Skrevet

Jeg ville også dratt til Miami. Storby + strand + utflukter. Skjønt og varmt, dritkuul by.

Skrevet

Tokyo

Anonymous poster hash: c3b21...d79

Skrevet

New York høres jo helt supert ut!

For noe litt mer eksotisk anbefaler jeg Maroķko: F.eks. 4 dager i Marrakesh, og 3 dager i Essaouira.

Anonymous poster hash: daca7...5f5

Skrevet

Cruise i Karibien :)

Anonymous poster hash: c6462...67b

Skrevet

New York er da topp! synes det var et veldig godt forslag. Har vært der en uke med mannen uten barn selv. Og vi koste oss masse. Nyt utsikten fra Empire State building mens resten av byen er opplyst seint på kvelden, gå på musikal på Broadway, lei sykler i Central park, kanskje dere får med dere en basket eller hockeykamp? Dessuten kan dere shoppe masse, ta båttur rundt Manhattan og spise på flotte steder.

Anonymous poster hash: 27ce5...9e5

Skrevet

Dubai

Anonymous poster hash: f087a...dcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...