Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #1 Skrevet 22. februar 2016 Jeg har egentlig en 28 dagers syklus, er helt sikker på at jeg hadde EL på dag 9 denne mnd, skulle egentlig hatt EL på fredag men har ikke hatt noe tegn i det hele tatt. Går konstant å er uggen i hele kroppen, smerte som kommer å gå i korsryggen hele tiden.. Anonymous poster hash: 992c4...fa6
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #2 Skrevet 22. februar 2016 Ved forventet mens Anonymous poster hash: 151cd...434
TPK Skrevet 22. februar 2016 #3 Skrevet 22. februar 2016 Det anbefalte er ved forventet mens, men noen får jo positiv test 10 dager etter EL. Er det mens du mener du skule hatt på fredag? Da kan du ta en test. Er det EL er du i så fall bare tre dager over og du må vente minst en uke. Tester du for tidlig er sjansen stor for falsk negativ, du blir unødvendig skuffet og kan utsette barnet for fare fordi du tror du ikke er gravid (f.eks drikke, røyke).
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #4 Skrevet 22. februar 2016 Siste mens var 4mars, hadde masse EL slim fredag 12mars.. Eggløsningen skulle egentlig ha vært nå på fredag (19mars) men hadde ingentinh tegn til EL då.. Så da regne jeg med at min syklus lengde e bare på 21 dager denne mnd? Anonymous poster hash: 992c4...fa6
TPK Skrevet 22. februar 2016 #5 Skrevet 22. februar 2016 Regner med du mener februar? Kanskje, kanskje ikke. Det er ikke godt å vite sykluslengde basert kun på el-slim. Jeg ville ikke testet før 1. Mars i alle fall. Men levd som gravid likevel, i tilfelle. Hvis ikke du er gravid nå vil jeg anbefale el-tester så du får bedre oversikt. Kan kjøpes billig på nettet.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #7 Skrevet 22. februar 2016 Mener selvfølgelig februar å ikke mars, er så trøtt hele tiden at jeg er ikke med her I verden lenger.. Hehe.. Har 4 barn å ha alltid vist når eggløsningen har våre, er kun denne mnd at alt har forandra seg. Har bestilt gr.tester, så kan testa i vei når di komme Anonymous poster hash: 992c4...fa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå