Luksusdyret Skrevet 23. februar 2016 #26 Skrevet 23. februar 2016 Er endel år siden sist dét ja.. (og har heldigvis et bedre kosthold idag :-P ) Anonymous poster hash: de04c...241 Hva mener du med bedre kosthold i dag? Hjemmelaget kebab kan være like sunt som mange andre kjernesunne ting.
Kubbelyset Skrevet 23. februar 2016 #27 Skrevet 23. februar 2016 Hadde dilla på hjemmelaget kebab i tacotortilla for noen år siden. Kylling marinert i kebabkrydder, hvitløksdressing laget med kesam og så masse salat og rødløk... MÅ lage meg det snart igjen forresten. Sist jeg spiste utekebab var vel som nattmat for to uker siden etter en tur på byen
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #28 Skrevet 23. februar 2016 På 90-tallet en gang... På tur til hovedstaden for å se Hit Awards i Oslo Spectrum... Æsj, den var grusom... Spydde den opp på en Burger King litt seinere.... Blæh... Aldri mer... Anonymous poster hash: 4ffbc...50b
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #29 Skrevet 23. februar 2016 Over ti år siden. Minst. Anonymous poster hash: de1e1...066
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #30 Skrevet 23. februar 2016 Aldri. Jeg klarer ikke lukta, og vil min mann ha kebab må han spise det utnfor huset og må belage seg på at jeg har avstand til han resten av dagen. Så han spiser det bare når han er alene hjemme. Den lukta klarer jeg bare ikke, når jeg kjenner den lukta føler jeg meg gravid igjen. Det er akkurat slik som når jeg var gravid Anonymous poster hash: f845e...c63
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #31 Skrevet 23. februar 2016 Noen uker siden på vei hjem fra byen. Det er en plass som har fått pris for beste kebab tidligere, og har hørt at de har god hygiene der. Smakte mye bedre enn det har gjort andre steder jeg har vært, og er ikke redd for å spise der igjen. Anonymous poster hash: 21b62...3e4
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #32 Skrevet 23. februar 2016 Det husker jeg ikke..noen måneder kanskje, spiser det bare hvis jeg har vært på fest på vei hjem. Men jeg liker det godt. Aldri prøvd hjemmelaget, noen med god oppskrift? Anonymous poster hash: 88a49...a56
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2016 #33 Skrevet 23. februar 2016 Jeg liker kebab laget på grill, med masse godt tilbehør. Vært heldig å få det servert noen ganger i jobbsammenheng. (Jobbet med asylsøkere). Det er fantastisk godt!!! Men sånn "nattmat"-kebab i pita har jeg ikke spist siden jeg var 18-19, det er rundt 13 år siden😊 Anonymous poster hash: a0225...21e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå