Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #1 Skrevet 22. februar 2016 Jeg har overnappet brynene i sikkert 20 år. Har endelig etter et år med sparing fått sånn ca like bryn med fin tykkelse. Men mot midten vil ikke håret på det ene brynet vokse ut igjen, ser jo helt merkelig ut for det blir for stor avstand mellom brynene og de ser skeive ut uten at jeg bruker masse tid på å tegne der. Hvordan kan jeg få dette håret til å vokse ut igjen? Etter et år er det to-tre hårstrå der... Vurderer å tattovere. Noen som har tips eller kjerringråd? Anonymous poster hash: c664e...0c6
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #2 Skrevet 22. februar 2016 Kjøp serum før øyenvipper, men bruk de på øyenbrynene. Altså slik serum som skal få vippene til å vokse. Anonymous poster hash: 35f18...de7
digger Skrevet 22. februar 2016 #3 Skrevet 22. februar 2016 Hvis selve hårsekken er nappet ut, vil det ikke vokse ut hår tror jeg. Sliter med det samme selv....Kjøpte nettopp en meget bra pencil fra merket Anastacia. Den skal gi liksom hårstrå og ikke så hardt som vanlig brynspenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå