Gå til innhold

Øyenbryn hjelp.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har overnappet brynene i sikkert 20 år. Har endelig etter et år med sparing fått sånn ca like bryn med fin tykkelse. Men mot midten vil ikke håret på det ene brynet vokse ut igjen, ser jo helt merkelig ut for det blir for stor avstand mellom brynene og de ser skeive ut uten at jeg bruker masse tid på å tegne der.

 

Hvordan kan jeg få dette håret til å vokse ut igjen? Etter et år er det to-tre hårstrå der...

Vurderer å tattovere.

 

Noen som har tips eller kjerringråd?



Anonymous poster hash: c664e...0c6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp serum før øyenvipper, men bruk de på øyenbrynene. Altså slik serum som skal få vippene til å vokse.

 

Anonymous poster hash: 35f18...de7

Skrevet

Hvis selve hårsekken er nappet ut, vil det ikke vokse ut hår tror jeg. Sliter med det samme selv....Kjøpte nettopp en meget bra pencil fra merket Anastacia. Den skal gi liksom hårstrå og ikke så hardt som vanlig brynspenn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...