Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #1 Skrevet 21. februar 2016 1) de derre skinheads folkene, med boots og bombejakker. Hold dere unna de, sannsynligheten for at de har feile verdier er ganske stor. 2) joda kul "look" dette, men ikke gå kledd sånn. Folk vil da assosiere deg med skinheads! Det er ikke noe bra. Det er noe vi tar avstand fra. JA! 3) de som går med hijab og menn med harmes bukser. Hold deg unna de, sannsynligheten for at de har kvinneundertrykkende verdier er nokså stor. 4) de burde kaste snørene for å vise at de tydelig gjorde avstand til de kvinneundertrykkende av dem, og ekstremisme. Anonymous poster hash: bd235...2d4
Gjest Antarctica Skrevet 21. februar 2016 #2 Skrevet 21. februar 2016 Hva mener du? Kan du formulere spørsmålet på nytt?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #3 Skrevet 21. februar 2016 Nei, jeg synes å dømme folk basert på ytre staffasje er utrolig lite intelligent. Jeg kjenner både skinheads (de må Ikke forveksles med nynazister) og folk med hijab, og de er like forskjellige som alle andre. Ber vel heller barna mine holde seg unna folk som snakker nedsettende, eller oppfører seg dømmende mot andre. Anonymous poster hash: 3fd25...aef
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #4 Skrevet 21. februar 2016 Jeg forstår ikke hva du vil! Anonymous poster hash: f387f...6cf
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #6 Skrevet 21. februar 2016 Jeg forstår ikke helt hvor du vil med dett innlegget, men jeg oppdrar ikke ungene mine slik hvertfall. Jeg oppdrar ungene mine til å se personen og ikke hvordan de ser ut. Jeg har venner som er veldig ulike meg og i ulike miljø, de er mine venner for jeg liker hvem de er ikke hvordan de ser ut. Jeg har en venn som er ex-narkoman, han ser sliten ut og jeg har fått komentarer på hvorfor jeg er venn med en narkoman. Nå er det vel snart tyve år siden han tok steget og ble rusfri, utseende og slitenheten som en ser på han er det vanskelig å gjøre noe med. Men han er min kjæreste venn, den mest rause mannen jeg kjenner, som tar vare på sine venner og har blitt en super ektemann for sin kone. At noen blir skremt av å få vite hva han gjorde for tyve år siden får være derers sak, de går glipp av en superr mann. Jeg er så heldig at jeg får ha han i mitt liv. Vi har ett barn som har blitt møtt av slike holdninger som hi nevnte i innlegget sitt. Hennes veninne ble nektet å være sammen med henne, for vårt barn hadde farget håret sitt. Det hadde dermed dårlig innflytelse på dette barnet vistnok. Joda, hun hadde blått hår, men at hun velger å passe tantebarnet i helgene istede for å dra på fest som veninnen gjorde det var det ikke snakk om. Farging av hår var krise, men å drikke seg full var vist helt greit. Anonymous poster hash: 21793...870
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #7 Skrevet 22. februar 2016 Fyi, de originale skinheads kommer fra Jamaica, og har svært lite med nynazistr å gjøre. Google Rude boys! Anonymous poster hash: a412b...651
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #8 Skrevet 22. februar 2016 1) de derre skinheads folkene, med boots og bombejakker. Hold dere unna de, sannsynligheten for at de har feile verdier er ganske stor. 2) joda kul "look" dette, men ikke gå kledd sånn. Folk vil da assosiere deg med skinheads! Det er ikke noe bra. Det er noe vi tar avstand fra. JA! 3) de som går med hijab og menn med harmes bukser. Hold deg unna de, sannsynligheten for at de har kvinneundertrykkende verdier er nokså stor. 4) de burde kaste snørene for å vise at de tydelig gjorde avstand til de kvinneundertrykkende av dem, og ekstremisme. Anonymous poster hash: bd235...2d4 Du oppdrar barna til å bli selvstendige, empatiske og tolerante, men med evne til å sette grenser for seg selv, stå opp for seg selv og andre. Da slipper du å bruke andre som eksempler for hvordan barnet ditt skal være eller hva du forventer. Enklere sagt enn gjort da, men hvis du bruker det som hovedregel så vil ungene ta selvstendige fornuftige og medmenneskelige valg etterhvert. Anonymous poster hash: 9044e...912
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #9 Skrevet 22. februar 2016 Er du fremmedfiendtlig? Er det dit du ville med innlegget ditt? I så fall er du et godt eksempel på at "rasister" og de som er redd utlendinger er dårlige til å skrive. Beklager om det ikke var det du mente med innlegget ditt. Var bare litt vanskelig å forstå. Anonymous poster hash: aa928...895
gale damen Skrevet 22. februar 2016 #10 Skrevet 22. februar 2016 Jeg forsto ingenting av innlegget ditt.
Berta_78 Skrevet 22. februar 2016 #11 Skrevet 22. februar 2016 Litt vanskelig å forstå, men på generell basis er ikke forakt noe jeg tror barn har nytte eller glede av å bli oppdratt til.
Gjest Darwinia:-) Skrevet 22. februar 2016 #12 Skrevet 22. februar 2016 Jeg skulle til å spørre om du var utlending, men selv ikke utlendinger har så elendig skriftlig fremstillingsevne. Jeg ville bedt deg om å kreve pengene tilbake men den norske skolen er jo gratis.
sug lut Skrevet 22. februar 2016 #13 Skrevet 22. februar 2016 Hvis de kaster ut snørene sine, hva slags fangst bør de regne med? Dypvannsulke? Sursild?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #14 Skrevet 22. februar 2016 Ja, ser sa du det. Skal skrive det ned og basere oppdragelsen ut i fra dine kloke ord Anonymous poster hash: 6f0dc...5a6
Elsker livet Skrevet 22. februar 2016 #15 Skrevet 22. februar 2016 Jeg skal gå gjennom punkt for punkt med mannen, så skal vi sammen vurdere om vi skal begynne å oppdra barna våre til en eller flere av de. Punkt nr. 2 er vel det vi sånn delvis bruker i dag. Man har lov å gå kledd som man vil, men klesstilen gir folk assosiasjoner om man vil eller ei. Det er greit å tenke på om de signalene man sender med utseende/klær er signaler man ønsker å sende.
Ophiophagus Hannah Skrevet 22. februar 2016 #16 Skrevet 22. februar 2016 Oi to The world! Av en eller grunn fikk innlegget ditt meg til å tenke på denne. Tror jeg må sette på No doubt til frokosten her.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #17 Skrevet 22. februar 2016 Hi Har du barn? Som du har fått beholde?? Anonymous poster hash: df9c7...b36
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #18 Skrevet 22. februar 2016 Jeg oppdrar barna mine til å bli selvstendige, smarte (forhåpentligvis) og omtenksomme. Når alt dette er inne, håper jeg de ser selv at en framtid som konemishandler, eller nazist ikke er veien å gå. Å oppdra barn til fremmedfrykt, rasisme eller dømmende holdninger generelt, har vel aldri blitt sett på som ok barneoppdragelse? Det kommer skjelden noe godt ut av det Anonymous poster hash: 06706...c7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå