Gå til innhold

Taco-salat-tråden??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ble det av den egentlig?

 

Anonymous poster hash: 8067a...72b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stengt for moderering



Anonymous poster hash: 3790a...308
Skrevet

Jigglewiggle slettet den

 

Anonymous poster hash: e73ab...cd0

Skrevet

Hvorfor det? Tåpelig..

 

Anonymous poster hash: 1dfe7...fc1

Skrevet

Jøss... Jeg blir så fascinert av det forumet her. Til og med en tråd om salat (!) rar åpenbart så av at den må modereres. 😂 Folk her inne har bare søt for lite som skjer i livet sitt 😂😂

 

Anonymous poster hash: 8067a...72b

Skrevet

Jigglewiggle slettet den

 

Anonymous poster hash: e73ab...cd0

Det står ingenting om det, står bare at den er stengt for moderering. Da lurer jeg på hvorfor den ble slettet???

 

Anonymous poster hash: 3790a...308

Skrevet

 

Jigglewiggle slettet den

 

Anonymous poster hash: e73ab...cd0

Det står ingenting om det, står bare at den er stengt for moderering. Da lurer jeg på hvorfor den ble slettet???

 

Anonymous poster hash: 3790a...308

Skrev feil.

 

Anonymous poster hash: e73ab...cd0

Skrevet

Hva skjedde der da? Krangel om hjemmelaget vs ferdigkjøpt krydderblanding?

 

Anonymous poster hash: 337d2...bb7

Skrevet

Jeg kommenterte noen ganger inne på den tråden, fordi HI skrøt av en "tallerken full av mat", og at det ikke var noe problem å spise sunn taco. Vel, 180 kalorier på en middag, er stusselige greier... I tillegg skulle HI gå ned et par kilo fordi hun hadde litt tykke lår (170 høy og 51 kilo, klart undervektig). Hun levde på Max 800 kalorier om dagen. Det er mulig hun skrev dette for å provosere, eller at hun virkelig hadde et forvrengt syn på mat og kropp. Jeg slutta og kommentere, men det kan jo hende det kom noen virkelig stygge kommentarer etterpå....av det jeg så var alt "innafor".

 

Anonymous poster hash: ea61d...1f3

Skrevet

Jeg kommenterte noen ganger inne på den tråden, fordi HI skrøt av en "tallerken full av mat", og at det ikke var noe problem å spise sunn taco. Vel, 180 kalorier på en middag, er stusselige greier... I tillegg skulle HI gå ned et par kilo fordi hun hadde litt tykke lår (170 høy og 51 kilo, klart undervektig). Hun levde på Max 800 kalorier om dagen. Det er mulig hun skrev dette for å provosere, eller at hun virkelig hadde et forvrengt syn på mat og kropp. Jeg slutta og kommentere, men det kan jo hende det kom noen virkelig stygge kommentarer etterpå....av det jeg så var alt "innafor".

 

Anonymous poster hash: ea61d...1f3

Jeg så ikke noe som var stygt, forstår ikke hvorfor den modereres eller hvorfor det tar så lang tid å moderere

 

Anonymous poster hash: 3790a...308

Skrevet

Den ble nok slettet fordi HI prøvde å "tipse" slankere om denne "geniale" måten å gå ned på. Det er som kjent ikke lov å komme med potensielt helseskadelige råd på forumet.

 

Anonymous poster hash: e73ab...cd0

Skrevet

Den ble nok slettet fordi HI prøvde å "tipse" slankere om denne "geniale" måten å gå ned på. Det er som kjent ikke lov å komme med potensielt helseskadelige råd på forumet.

 

Anonymous poster hash: e73ab...cd0

Aha! Jeg fikk med meg bare hovedinnlegget og et svar. Har gått ikke fått med meg noe. Det forklarer jo saken litt mer.

 

Anonymous poster hash: 8067a...72b

Skrevet

Den ble nok slettet fordi HI prøvde å "tipse" slankere om denne "geniale" måten å gå ned på. Det er som kjent ikke lov å komme med potensielt helseskadelige råd på forumet.

 

Anonymous poster hash: e73ab...cd0

Var ikke klar over at man modererte eller sletter tråder av den grunn, men det er en veldig, veldig GOD grunn...! 👍👍

 

Anonymous poster hash: ea61d...1f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...