Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #1 Skrevet 21. februar 2016 Jeg går på spinning, begynt etter en lang pause. Men jeg sliter sånn med tjukt slim i munnen etterhvert som pulsen går opp. Har håndkle for svette, men kan liksom ikke spytte i det. Er grusomt irriterende! Noe som kan hjelpe for det, eller er det bare pga dårlig form? Anonymous poster hash: 8b1d2...d84
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #2 Skrevet 21. februar 2016 Det kan hjelpe å tygge på tyggis Anonymous poster hash: 263de...32f
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #3 Skrevet 21. februar 2016 Forklar problemet for legen din, så får du Ventoline so du kan bruke før trening. Jeg fikk det etter en undersøkelse i hals, mage, og jeg hadde så voldsom slimproduksjon at legen ga meg ventoline. Anonymous poster hash: ba41c...d87
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #4 Skrevet 21. februar 2016 Ventoline altså? Jeg får prøve tyggis først, men har nok med å puste nå frem til formen kommer litt mer på plass 😂 Anonymous poster hash: 8b1d2...d84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå