Gå til innhold

Dere som trener kondisjon


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på spinning, begynt etter en lang pause. Men jeg sliter sånn med tjukt slim i munnen etterhvert som pulsen går opp. Har håndkle for svette, men kan liksom ikke spytte i det. Er grusomt irriterende! Noe som kan hjelpe for det, eller er det bare pga dårlig form?

 

Anonymous poster hash: 8b1d2...d84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan hjelpe å tygge på tyggis :)

 

Anonymous poster hash: 263de...32f

Skrevet

Forklar problemet for legen din, så får du Ventoline so du kan bruke før trening. Jeg fikk det etter en undersøkelse i hals, mage, og jeg hadde så voldsom slimproduksjon at legen ga meg ventoline.

 

Anonymous poster hash: ba41c...d87

Skrevet

Ventoline altså? Jeg får prøve tyggis først, men har nok med å puste nå frem til formen kommer litt mer på plass 😂

 

Anonymous poster hash: 8b1d2...d84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...