Gå til innhold

Silje Norendal, hva syns dere om henne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes hun er utrolig irriterende da hun kun seiler videre på utseende sitt. Hun synes tydeligvis selv at hun er dritdeilig og spiller på dette hele tida.

Jeg er overhodet ikke sjalu så dere som skal si det får bare si det, synes hun har kanintenner men det som irriterer er når hun hver gang skal ha løst hår under lua. Fryktelig upraktisk når man skal kjøre løp synes dere ikke? Alltid skal hun ha to blonde hårtuster nedover kinnene som stikker ut av lua. Det betyr at hun står foran speilet hver gang hun tar på seg lua og skal prøve å se søt ut med disse to latterlige hårgreiene nedover. ..

Hun er ikke god på snowboard og hadde hun vært gutt så hadde hun aldri i verden vunnet en dritt innenfor snowboarding. Er kun fordi man har så sinnsykt lave krav for kvinner at de ikke trenger å prestere omtrent i snowboard løypa.

Latterlig.

Anonymous poster hash: fb006...e5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns hun et utrolig vakker!

Anonymous poster hash: bec9b...af2

Skrevet

Jeg har aldri hørt om henne

Anonymous poster hash: 99a02...6f0
Skrevet

Jeg syns akkurat det samme som deg Hi!

Anonymous poster hash: baa49...dc9

Skrevet

Latterlig ubrukelig innlegg. Irriterer du deg for det irriterer du deg nok for mye rart. Stakkars deg. Er jo nesten en fulltidsjobb det☺️.

Det er mye bedre å bruke energien sin på andre ting.

God kveld til deg:)

Anonymous poster hash: 5c0bd...a08

Skrevet

Hun seiler kun på utseendet? Hva med at hun er helt rå på snowboard da, det er vel det folk først og fremst forbinder med henne? Du må jo ha seriøse problemer...

Skrevet

Hun er veldig pen.

Og hundre tusen ganger bedre i snowboard enn meg, så jeg ville gjerne hatt noe av både utseende og snowboardskills.

Skrevet

Nydelig jente med sjarm virker det som! Hun har en deilig kjæreste og! Bonsa fra Vålerenga ishockey (spiller for Finland nå)! 👍🏻

Skrevet

Står hun foran speilet? Hver dag??

Jeg er litt usikker på hva du mener her, faktisk. Er hun god på snowboard på grunn av at hun er pen, eller hun pen pga at hun er god? Er det mange pene mennesker som irriterer deg?

For god, det er hun samme hva du prøver på her. Jeg tror hun har tre gull og en sølv i X-games, som er den største konkurransen for snowboard.

Skrevet

Hun har vel antagelig ikke vunnet gull i X-games to ganger pga utseendet?

Synes hun fremstår som en sjarmerende og pen jente som satser hardt på idretten sin, som jeg forøvrig har null peiling på!

Anonymous poster hash: 204bc...154

Skrevet

Måtte google for å se hvem det var. Pen jente!

Anonymous poster hash: 1c37e...0c6

Skrevet

Jøje meg så bitter du var da- har hun knabba mannen din eller noe?

Skrevet

Gravid eller pms? Jeg har ikke sett så mye til henne. Følger ikke med på snowboard, men litt god må hun da være? Marit Bjørgen hadde heller ikke gjort det så bra om hun skulle konkurrert mot mennene. Betyr ikke at hun ikke er god. Glad jeg har andre ting å tenke på enn å irritere meg over to hårtuster.

Anonymous poster hash: 6b212...455

Skrevet

Jeg synes hun er utrolig irriterende da hun kun seiler videre på utseende sitt. Hun synes tydeligvis selv at hun er dritdeilig og spiller på dette hele tida.

Jeg er overhodet ikke sjalu så dere som skal si det får bare si det, synes hun har kanintenner men det som irriterer er når hun hver gang skal ha løst hår under lua. Fryktelig upraktisk når man skal kjøre løp synes dere ikke? Alltid skal hun ha to blonde hårtuster nedover kinnene som stikker ut av lua. Det betyr at hun står foran speilet hver gang hun tar på seg lua og skal prøve å se søt ut med disse to latterlige hårgreiene nedover. ..

Hun er ikke god på snowboard og hadde hun vært gutt så hadde hun aldri i verden vunnet en dritt innenfor snowboarding. Er kun fordi man har så sinnsykt lave krav for kvinner at de ikke trenger å prestere omtrent i snowboard løypa.

Latterlig.

Hvis du noen gang lurer på hvordan barna dine endte opp som mobbere, gå tilbake og les dette innlegget... Barn er copycats av egne foreldre.

Anonymous poster hash: 36254...d8e

Skrevet

For det første, Marit Bjørgen hadde så absolutt vært en verdig kandidat sammen med guttene. Og til de av dere som mener at Silje er god på snowboard, ja dere vet ikke mye om snowboard eller så har dere ikke sett henne. Da vet dere ikke hva det innebærer å være faktisk være god på snowboard.

Ferdig snakka.

Skrevet

For det første, Marit Bjørgen hadde så absolutt vært en verdig kandidat sammen med guttene. Og til de av dere som mener at Silje er god på snowboard, ja dere vet ikke mye om snowboard eller så har dere ikke sett henne. Da vet dere ikke hva det innebærer å være faktisk være god på snowboard.

Ferdig snakka.

Hehe, Siv Jensen? Morna

Skrevet

Ferdig snakka.

Jeg har null peil på snowboard og tror aldri jeg har sett henne kjøre, men jeg lurer på hvorfor ikke du er med og kjører,Hi, ettersom du tydeligvis et så mye bedre enn henne.

Anonymous poster hash: 03f7f...007

Skrevet

Hun er helt rå idrettsutøver og sinnsykt deilig og pen - og i tillegg har hun en helt fantastisk sjarmerende og flott personlighet.

Kanskje du skal begynne å jobbe med personligheten, Hi? De sier at en vakker personlighet gir et vakkert ytre.

Skrevet

Hvem? Hvordan er det mulig å irritere seg så mye over et menneske det tydeligvis er veldig enkelt å unngå å utsette seg for?

Skrevet

Hvordan i all verden har det seg at hun er med å konkurrere så høyt oppe hvis hun er råtten?

Anonymous poster hash: 6b212...455

Skrevet

Hvis du tror det er behagelig å ha hårstrikk under lue/hjem, er du ganske så dum. Og lurer på hvordan du ser ut siden du ikke står foran speilet hver dag. Flott med unge idrettsfolk som gjør det så bra internasjonalt.

Anonymous poster hash: c7ff4...d51

Skrevet

Hehe, jeg måtte le litt for meg selv i dag når jeg skulle ut med babyen.

Jeg har lugg som jeg alltid har litt synlig med lue. Ellers ser det ut som om jeg går med badehette! Klarer å få til looken uten speil også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...