Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #1 Skrevet 21. februar 2016 Jeg og min mann har det ikke så veldig bra i ekteskapet. Vi går til familierådgiver men jeg føler at det et skritt frem og to tilbake. Hvordan går jeg frem når jeg kommer dit om jeg blir alene? Vi har vært sammen i 20år til sommeren og gift i 12. Tenker at huset må vi selge slik vi begge får en ny start og får egenkapital til ny bolig. Men hvordan gjøre det med fordeling av ungene? Han er en god pappa. Barna er 5 og 8år. Anonymous poster hash: 2bd2e...029 Anonymous poster hash: b824b...e43
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #2 Skrevet 21. februar 2016 Det er jo noe dere må bli enige om gjerne via familievernkontoret..... Det er vel mest sannsynlig at en 50/50 ordning er det beste siden barna er så store. Merkelig å spørre om her..... dette er jo noe dere må bli ENIGE om. Anonymous poster hash: 4bc02...83a
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #3 Skrevet 21. februar 2016 Trodde jeg kunne spørre om det meste her jeg..men .. Anonymous poster hash: b824b...e43
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #4 Skrevet 21. februar 2016 Trodde jeg kunne spørre om det meste her jeg..men .. Anonymous poster hash: b824b...e43 Men vi kan jo ikke bestemme hva dere skal gjøre. Det kommer jo helt an på hva du og barnas far ønsker og har mulighet til. Blir dere begge boende i skolekretsen f.eks? Ønsker far 50/50? Det er du og far som skal bli enige, hva vi mener betyr ingen ting. Hvis du spør etter andres erfaringer, må du nesten si det. Anonymous poster hash: b2506...aa2
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #5 Skrevet 21. februar 2016 Jeg har ikje sagt at dere skal bestemme ka vi skal gjøre. Men spør etter andres erfaringer. Har aldri flytta i fra mannen min før. Anonymous poster hash: b824b...e43
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #6 Skrevet 21. februar 2016 Jeg har ikje sagt at dere skal bestemme ka vi skal gjøre. Men spør etter andres erfaringer. Har aldri flytta i fra mannen min før. Anonymous poster hash: b824b...e43 Flytting/separasjon først Familievernkontoret for mekling mht samvær NAV for evt stønader Eiendomsmegler for hussalg Man får jo håpe dette er blant de ting man aldri får "rutine" på... Anonymous poster hash: 00a66...6eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå