Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #1 Skrevet 21. februar 2016 Jeg er alenemor til et barn og studerer for øyeblikket. Det hender at min bror overnatter hos oss i ferier for å være nærmere min mor (hun har ikke overnattingsplass til begge mine brødre) Men jeg gruer meg sånn hver gang. Han spiser enormt mye i forhold til meg og barnet. Jeg må lage over dobbelt så mye mat når han er her og det svir skikkelig på økonomien. Han studerer selv også og har heller ikke kjempegod råd. Er det frekt av meg å be om at vi deler utgifter til mat? Anonymous poster hash: 69762...f6f
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #3 Skrevet 21. februar 2016 Jeg er alenemor til et barn og studerer for øyeblikket. Det hender at min bror overnatter hos oss i ferier for å være nærmere min mor (hun har ikke overnattingsplass til begge mine brødre) Men jeg gruer meg sånn hver gang. Han spiser enormt mye i forhold til meg og barnet. Jeg må lage over dobbelt så mye mat når han er her og det svir skikkelig på økonomien. Han studerer selv også og har heller ikke kjempegod råd. Er det frekt av meg å be om at vi deler utgifter til mat? Anonymous poster hash: 69762...f6f Jeg synes ikke det er frekt hvis det er ofte og han spiser mye. Jeg synes egentlig han burde tenke på det selv og Anonymous poster hash: 93048...3f5
overlord Skrevet 21. februar 2016 #4 Skrevet 21. februar 2016 Det burde han tenke på selv, og gjør han ikke det kan du fint si det. Eventuelt kan han spise hos sin mor.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #5 Skrevet 21. februar 2016 Bare si det som sant er, du har ikke råd til å fø på andre enn degselv og barnet, derfor må han hjelpe til med mat utgiftene mens han er der. Anonymous poster hash: 38b8b...540
Mamma til 2 søte Skrevet 21. februar 2016 #6 Skrevet 21. februar 2016 Han mangler nok noen antenner. Normalt å betale mat selv innimellom om man spiser og er på besøk hos andre. Han synes nok det er en ok måte og spare penger på.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #7 Skrevet 21. februar 2016 Når min bror er på besøk handler han inn mat og lager middag til oss, selv om han stort sett alltid har hatt mye dårligere råd enn oss. Vi er et par, han er alene. Aldri bedt han gjøre det, og alltid handlet inn nok mat til han/gjester.Men han gjør det fordi han gjerne vil handle inn litt mat og stelle i stand god middag til oss når han bor hos oss noen dager.. Er ikke det vanlig å gjøre da? Anonymous poster hash: 23787...7e3
TPK Skrevet 21. februar 2016 #8 Skrevet 21. februar 2016 Det er jo normalt å bidra med noe når man får gratis overnatting. Synes fint du kan be ham handle inn middager neste gang han kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå