Gå til innhold

Søtlig lukt av urinen

Anbefalte innlegg

Skrevet

De to siste dagene har jeg kjent en dårlig lukt når jeg har tisset. Utrolig vanskelig å beskrive, men det er litt sånn gammel søtlig lukt. Har aldri hatt sånn før. Hva kan det være?

Jeg er forresten 31 år og ikke gravid.

Anonymous poster hash: 862f2...528

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får det hvis jeg drikker Tine iskaffe blant annet, lukter Honni Korn av urinen. Har du inntatt noe nytt aller annerledes de siste dagene?

Anonymous poster hash: 3f3ed...c9a

Skrevet

Jeg får det hvis jeg drikker Tine iskaffe blant annet, lukter Honni Korn av urinen. Har du inntatt noe nytt aller annerledes de siste dagene?

Anonymous poster hash: 3f3ed...c9a

Takk for svar. Drikker ikke kaffe, men kan ikke komme på noe annerledes jeg har spist annet enn en ny type potetgull i går, men det luktet før det også. Ikke helt honnikornlukt, men verre, hehe ;)

hi

Skrevet

Jeg får rar lukt av baileys og asparges. Så det kan være noe i maten din som gjør det

Anonymous poster hash: 82c4a...387
Skrevet

Da jeg hadde det samme viste det seg at jeg hadde svangerskapsdiabetes. Så kanskje du skal teste deg for vanlig diabetes? Tisser du ofte og er mye tørst? Er du faresonen med tanke på bmi?

Anonymous poster hash: 7cf8b...f07

Skrevet

Min kan og lukte litt søtt hvis den er veldig konsentrert

Anonymous poster hash: 82c4a...387
Skrevet

Da jeg hadde det samme viste det seg at jeg hadde svangerskapsdiabetes. Så kanskje du skal teste deg for vanlig diabetes? Tisser du ofte og er mye tørst? Er du faresonen med tanke på bmi?

Anonymous poster hash: 7cf8b...f07

Takk for svar. Har en bmi på 22 så skulle vel være innenfor normalvekt. Tisser ikke så ofte egentlig, men får følge med om det ikke gir seg :)

hi

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Det kan være symptomfri uvi, såkalt stille urinveisinfeksjon. Det skjer, så jeg ville levert en test hos lege :)

Skrevet

Husk å trekke ned etter deg på natta i hvert fall. Kan begynne å lukte veldig fort...

Anonymous poster hash: 7dfaf...10e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...