Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #1 Skrevet 21. februar 2016 Jeg har "hvite" vegger i stua, skriver "hvite" fordi det er åtte år siden det ble malt, og det trenger en ny runde, gulnet pittelitt i fargen mao. Jeg har svarte reoler og hyller, men en veldig liten leilighet, så kontrasten svart/hvit blir litt for hard. Malte kjøkkenet forrige uke, kritthvitt, og nå står jeg her og har lyst til å gyve løs på disse hyllene og reolene. Det vil jo da bli en viss fargeforskjell på vegg og hyller, men gjør det noe? Eller burde jeg vente til jeg skal male resten av stua? Sofaen er grå, hvitt stuebord, ellers har jeg mye pastellfarger, både rosa, mint osv..så det blir ikke HELT hvitt her Anonymous poster hash: a2165...cf0
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #2 Skrevet 21. februar 2016 Jeg tror ikke jeg ville malt både vegger og møbler hvite. Jeg hadde nok malt møblene hvite og valgt en annen lys farge på veggene Anonymous poster hash: 6a9a1...a96
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #3 Skrevet 21. februar 2016 Jeg tror ikke jeg ville malt både vegger og møbler hvite. Jeg hadde nok malt møblene hvite og valgt en annen lys farge på veggene Anonymous poster hash: 6a9a1...a96 Ser nå at jeg jo ikke svarte på spørsmålet ditt Er det lenge til du skal male stua da? Jeg hadde malt møblene nå Anonymous poster hash: 6a9a1...a96
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #4 Skrevet 21. februar 2016 Hva med en kontrastfarge på hyllene? Sjøsmaragd er en nydelig farge 😊 Gørr kjedelig med alt hvitt 😳 Anonymous poster hash: a18a0...671
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #5 Skrevet 21. februar 2016 Tusen takk for svar Stua blir malt til sommeren når jeg har ferie og tid Kontrast til hyllene hadde sikkert vært fint, men da må jeg jo vente helt til i morgen med å male Har hvitmaling igjen her. Tror jeg hører på første anonym her jeg, og begynner nuh Anonymous poster hash: a2165...cf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå