Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #1 Skrevet 21. februar 2016 Noen her som har søkt om varig menerstatning fra staten? Anonymous poster hash: a2562...a4c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #2 Skrevet 21. februar 2016 Hva mener du med staten da? Datteren min fikk erstatning for varige men fra pasientskadeerstatningen. Hun er ikke ufør, så ingen erstatning for tapt inntekt, bare en erstatning fordi hun resten av livet må tilpasse seg og ta hensyn til skaden hun fikk på sykehuset. Anonymous poster hash: 894aa...0ca
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #3 Skrevet 21. februar 2016 Hørt at man kan søke staten om varig menerstatning på medisinsk invaliditet pga ptsd. Derfor jeg lurer Anonymous poster hash: a2562...a4c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #4 Skrevet 21. februar 2016 Ingen som har søkt eller vet noe om den? Anonymous poster hash: a2562...a4c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #5 Skrevet 21. februar 2016 Dette er vel bedre å spørre en advokat om? Pstd etter hva? Anonymous poster hash: c814e...dbb
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #6 Skrevet 21. februar 2016 Ja skal snakke med advokaten men er vel lov å spørre om andres erfaringer? Ptsd er etter voldtekt Anonymous poster hash: a2562...a4c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #7 Skrevet 21. februar 2016 Kan hende du finner litt her? http://www.erstatningsjus.no/web/men.html Anonymous poster hash: c814e...dbb
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #8 Skrevet 21. februar 2016 ja har lest på den siden men lurte vel mer på om noen har søkt og fått, og behandlingstid og saksgang Anonymous poster hash: a2562...a4c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #9 Skrevet 21. februar 2016 Var faktisk ikke klar over at man kunne søke om dette. Vet om voldsofferskade erstatning. Ble voldtatt av min far i flere år. Og har aldri klart å ta verken utdannelse eller jobb. Men nå er dette veldig mange år siden skjedde. Så regner vel med at det ikke er noe særlig å få i erstatning. Sånn som i voldsofferskade erstatning, så kan jeg få maks 100 000 kr, og godt mulig man får mindre. Jeg har valgt å ikke søke, i tilfelle jeg får en veldig lav sum, så føles det nesten mer ut som et slag i ansiktet. For store deler av mitt liv ble ødelagt. Anonymous poster hash: 09b44...feb
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #10 Skrevet 21. februar 2016 Var faktisk ikke klar over at man kunne søke om dette. Vet om voldsofferskade erstatning. Ble voldtatt av min far i flere år. Og har aldri klart å ta verken utdannelse eller jobb. Men nå er dette veldig mange år siden skjedde. Så regner vel med at det ikke er noe særlig å få i erstatning. Sånn som i voldsofferskade erstatning, så kan jeg få maks 100 000 kr, og godt mulig man får mindre. Jeg har valgt å ikke søke, i tilfelle jeg får en veldig lav sum, så føles det nesten mer ut som et slag i ansiktet. For store deler av mitt liv ble ødelagt. Viste det ikke selv, men advokaten har anbefalt meg det. Ble grovt voldtatt av 4 stk som 14 åring. Fikk utbetalt 60.000 i voldsoffererstatning for 12 år siden. Advokaten mener det er for lavt Lest at varig menerstatning så må man ha sakkyndig vurdering + politi anmeldelse? Anmeldte du faren din? Du bør uansett prøve å søke Anonymous poster hash: a2562...a4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå