Gå til innhold

Hva slags møbler har dere i stuen? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, er det samme stil og farge eller det litt forskjellig? Tenker da på møbler :)

Jeg har falt helt for eik, og har vel byttet ut nesten alt til eik😂 Sofaen er beige :) Før det var det vel hvitt høyglans :)

Anonymous poster hash: 8855d...9ba

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sofaen, tv benk, hjørnebord og et skap er hvitt. Spisestue, sjenk og stuebordet er i eik

Skrevet

Alt er hvitt, bortsett fra sofaen, og setene på spisestuestolene. Jeg er veldig glad i alt, og vil ikke bytte det ut.

Anonymous poster hash: 16796...bf7
Skrevet

Spisebord og stoler i eik. To hvite bokhyller (gamle trehyller malt hvite), teak stuebord, en gammel skjenk etter farmor i svart og en litt mørk trefarge og et piano omtrent i samme mørke fargen som skjenken. Altså ikke samkjørt. Sofaen er nydelig retrogrønn.

Anonymous poster hash: 1b612...31f

Skrevet

Alt går hvitt, grått og beige. Med stasj i litt rosatoner.

Skrevet

Ben på sofa/stoler, spisebord, salongbord og skjenk er i hvitoljet eik. Lampebord i industristål og betong, en retroreol i pulverlakkert metall. Tekstiler på ting og tang varier i både farge og kvalitet, fra grovvevet lin til fløyel. En god miks, men med rød tråd ;)

Anonymous poster hash: 89d2e...664

Skrevet

Har litt av hvert, men likevel en helhetlig stil.

Anonymous poster hash: adfe5...1c1

Skrevet

Helhetlig stil, men alt er fra IKEA. Salongbord, hyller og vitrineskap er alle i Hemnes-serien

Anonymous poster hash: 5fae8...984

Skrevet

I den ene stuen har vi to stoler, en peis og et hjørneskap i en stue på ca 30m2. Jeg elsker det rommet med masse gulvplass.

Anonymous poster hash: 22357...544

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...