Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #1 Skrevet 21. februar 2016 Det er 3 år siden jeg ammet... I går sjekket jeg bryster og armhulene for kuler, og etterpå dryppet det melk fra det ene brystet...  Er dette normalt?  Anonymous poster hash: e0786...4d3
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #2 Skrevet 21. februar 2016 Jepp! Var hos legen og spurte om det rett før jul og spurte om det. Jeg har ei på 3 år som jeg ammet litt da hun var nyfødt (fikk det aldri ordentlig til av ymse årsaker) legen sa at alle som en gang har ammet vil kunne få noe lekasje fra puppene da kjertlene er satt i gang på et tidspunkt. Anonymous poster hash: 7db70...e15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå