Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #1 Skrevet 21. februar 2016 Ercså fysen og torobrowniesen jeg lagde i går er stein hard 😕 Får aldri til å steke den rett.. Anonymous poster hash: b25fb...a63
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #2 Skrevet 22. februar 2016 Sjekk ut browniesen på Trines matblogg - sykt god 😋 Anonymous poster hash: f27bb...324
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #3 Skrevet 22. februar 2016 jeg bruker denne: http://monicacsango.blogg.no/1390821808_beste_brownie_i_byen_.html men halverer sukker, er så mye sukker i sjokoladen fra før. bruker å doble oppskriften og slenge i frysern, tiner lett og enkel å servere når en får gjester. Anonymous poster hash: 49e78...c67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå