Gå til innhold

kortisontabletter og mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok kortisontabletter i 2 uker, og når mensen skulle komme så kom den ikke. Går på p-piller, å da har den bestandi kommet til samme tid. Tok test 1 uke over ventet mens å den var negativ. Andre som har opplevd at mens uteblir ved bruk av kortisontabletter?

Anonymous poster hash: 9eed2...5b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri opplevd det og jeg har gått mye på kortison.

Skrevet

Hmm, rart den ikke kom da, å at testen var negativ :/

Skrevet

Går fast på kortison tabletter (prednisolon ) og har aldri opplevd at mensen har kommet for sent. Har du lest om bivirkninger på felleskatalogen på den type tabletter du går på?

Skrevet

Går fast på kortison tabletter (prednisolon ) og har aldri opplevd at mensen har kommet for sent. Har du lest om bivirkninger på felleskatalogen på den type tabletter du går på?

Hvilke bivirkninger har du på disse?

Anonymous poster hash: ebb08...b6f

Skrevet

Jeg har igrunnen lite bivirkninger på prednisolon, går på fast på 5 mg. Men i perioder med mye temperatur svingninger osv øker jeg til 10 mg. Eneste bivirkningen jeg har merket er utslett ved siden av munnen som ser ut som kviser. Dette har nå gått bort igjen, virker som det kommer mest når jeg er i sol når jeg tenker meg om.

Skrevet

Jeg har tatt prednisolon siden august, og de eneste bivirkning jeg opplever hittil er at jeg svetter helt jævlig, føler til tider influensa lignende utpå kvelden, og intens kløing :( Hadde ikke for at det er bare tidsbegrensning jeg skal ta den, så hadde jeg nok forhørt med legen min å ikke ta den.

Anonymous poster hash: fb238...fe3

Skrevet

Jeg får håpe mensen kommer neste gang da. Jeg hadde ingen bivirkninger som jeg merket de 2 ukene jeg tok de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...