Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #1 Skrevet 20. februar 2016 Anonymous poster hash: f2ad7...6e3
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #2 Skrevet 20. februar 2016 Jeg bruker PureVision HD2 (tror jeg de heter). Brukt de i flere år nå og har vært veldig fornøyd hele tiden. Aldri hatt noe trøbbel med de. Anonymous poster hash: 0f3ab...203
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #3 Skrevet 20. februar 2016 Ingen. Jeg brukte døgnlinser noen få år. Var kjempefornøyd, hadde ingen problemer med dem, hadde ingen tegn til problemer - før jeg en morgen våknet med akutt betennelse på øyet som også gjorde synet mitt dårligere. Jeg bruker nå døgnlinser som jeg ikke sover med, for de er de beste med tanke på fukt for øynene. Anonymous poster hash: e77c0...3f0
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #4 Skrevet 21. februar 2016 Takk for tilbakemeldinger! Flere med tips? :-) Anonymous poster hash: f2ad7...6e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå