Gå til innhold

Han bare irriterer seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han gikk å la seg på kontoret i ettermiddag uten at jeg visste det. Hsn pleier å være ute i garasjen og sover ca aldri på dagtid. Jeg gikk inn på rommet der han lå for å hente noe, så at han lå der og gikk ut med engang igjen.

Nå i kveld klager han på at jeg generelt bråke for mye, går for hardt og åpner dører for bråkete. Huset skal være stille med mindre vi har avtalt noe annet og ser jeg en stengt dør skal jeg hå ut ifra at han vil være alene. Så sa han at kontoret er hans rom og jeg har ingenting der å gjøre, eller på badet som er der inne. Jeg har også papirsakene mine der, skriveren osv... Jeg blir så irritert!

Anonymous poster hash: 9976a...023

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tacomannen kommet hjem?

Anonymous poster hash: 9ed04...fb5
Skrevet

Da hadde jeg fortalt ham at hvis han ønsker å være singel så kan han godt få bli det, men da får han også være mann nok til å si fra om det. Hvis han ikke vil bli singel, da får han gå seg en tur og bestemme seg for hva han har tenkt å gjøre fremover for at du skal ønske å beholde ham.

Og så hadde jeg sagt at familivernkontoret ble ringt mandag og at han da ville få vite når og hvor dere får time.

Anonymous poster hash: 80e9d...5c7
Skrevet

Da hadde jeg fortalt ham at hvis han ønsker å være singel så kan han godt få bli det, men da får han også være mann nok til å si fra om det. Hvis han ikke vil bli singel, da får han gå seg en tur og bestemme seg for hva han har tenkt å gjøre fremover for at du skal ønske å beholde ham.

Og så hadde jeg sagt at familivernkontoret ble ringt mandag og at han da ville få vite når og hvor dere får time.

Jeg tror faktisk det er for seint, hadde det ikke vært at det koster han masse å bli kvitt meg tipper jeg han hadde kasta meg på dør for lengst. Alt med meg og barna mibe irriterer han, vi bråke og roter, jeg er ikke flink nok og jeg er bare lat og til og med den gamle bikkja mi er ikke lydig nok I følge han. Han er tydeligvis perfekt, det samme er barna hsns.

Ser ingen annen utvei enn å gå men håper det hadde funket til sommerferien men ser jo at det kanskje ikke gjør det.. Uff, føler jeg har kastet bort flere år i livet mitt på noen som ikke er verdt det..

Skrevet

Jeg tror faktisk det er for seint, hadde det ikke vært at det koster han masse å bli kvitt meg tipper jeg han hadde kasta meg på dør for lengst. Alt med meg og barna mibe irriterer han, vi bråke og roter, jeg er ikke flink nok og jeg er bare lat og til og med den gamle bikkja mi er ikke lydig nok I følge han. Han er tydeligvis perfekt, det samme er barna hsns.

Ser ingen annen utvei enn å gå men håper det hadde funket til sommerferien men ser jo at det kanskje ikke gjør det.. Uff, føler jeg har kastet bort flere år i livet mitt på noen som ikke er verdt det..

Høres ikke ut som om det er noe å vente på.

Du har ikke kastet bort disse årene - tvert om, nå har du lært mye om hvordan du og barna (og hunden ;) ) trenger å ha det for å ha det bra. Du har lært mye om hva som ikke fungerer for dere, slik at dere kan få det bedre i fremtiden. Nå vil du kunne sette tydeligere grenser i fremtiden, og dermed er det langt større sjanse for at du finner en mann som passer for deg og barna dine neste mann. Du vet hvilke verdier du skal kikke etter hos en mann.

Du har lært mye! Og barna dine? Forhåpentligvis så har de også sett hvordan denne mannen er og at du ikke aksepterer å bli behandlet så dårlig. Da lærer du dem at de må stå opp for deg selv og gå fra en partner som ikke behandler dem bra. De må ikke finne seg i hva som helst, de er like mye verdt som alle andre. Du lærer også barna dine at når livet ikke blir som man planlegger, så kan man likevel skape seg et godt og bedre liv etterpå om man tar vare på det som er riktig for seg selv og tar vare på seg selv.

Ta med deg det du har lært og fokuser på det når du går videre. Erfaringer kan ofte være uønskede, men den kunnskapen de gir er sjelden bortkastet. Dyrekjøpt innimellom, ja, men kunnskapen er som regel alltid god å ha senere.

Så gjør det som er best for deg og barna dine. Om dere flytter nå så får dere ro og fred i sommerferien, det kan også bli bra :)

Lykke til :)

Gjest Antarctica
Skrevet

Lykke til. Ikke seigpin det helt til sommeren, det er det i alle fall ikke verd...

Skrevet

Har tacomannen kommet hjem?

Anonymous poster hash: 9ed04...fb5

😂

Høres ut som bror til duemannen

Anonymous poster hash: 052ba...1ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...