Gå til innhold

Jeg er 37 og vi har snakket om felles barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg er ikke sikker...

Må jeg bare hoppe i det?

Det er jo nå eller aldri føler jeg..

Anonymous poster hash: 4e2e6...e17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det verste å angre på? At du gjorde, eller at du ikke gjorde?

Anonymous poster hash: e447d...453

Skrevet

Jeg er redd forholdet skal bli slutt

Har 2 fra første med 2 forskjellige fedre

Blir mye styr.. Derfor. .. Hvordan ta sjansen?

Skrevet

*før

Skrevet

Hva er grunnen til at du er redd det skal bli slutt? Jeg mener, har du noen grunn for å uroe deg for det?

Skrevet

Tenkte å skrive go for it men så så jeg kommentaren om 2 barn med forskjellige fedre. Hvor gamle er de barna? Nærmer de seg 15-årsalderen hadde jeg vurdert det men er det to relativt små hadde jeg ikke tatt sjansen. Tanken på å forholde seg til 3 fedre blir jeg svett av! Har egentlig nok med 1 barnefar og han bor jeg med 🙊

Anonymous poster hash: 6bc8f...55f

Skrevet

De er 5 og 11...

Nei,ser ingen grunn til at det skal bli slutt

Men vet aldri...

Skrevet

Jeg hadde ikke valgt å få et tredje barn med en tredje far.

Anonymous poster hash: ed115...747
Skrevet

Jeg vurdere å få barn med min nåværende kjæreste/samboer, og har et barn fra før. Jeg ble skilt etter et voldelig ekteskap (mannen forandret personlighet over natten etter at vi ble gift), og har alltid ønsket meg minst to barn. Det er ikke optimalt med to barnefedre, men slik blir det eventuelt for meg. Det jeg vet med sikkerhet er at det hadde vært helt uaktuelt å ha tre barnefedre.

Anonymous poster hash: a264d...f9b
Skrevet

De er 5 og 11...

Nei,ser ingen grunn til at det skal bli slutt

Men vet aldri...

Nei, men hvis man skulle tenke sånn, så burde jo ingen få barn... Alle forhold kan jo ta slutt. Tenker at om man er i et forhold og elsker hverandre, så må man leve livet som om man er en enhet også. Ikke ta alle mulige forbehold fordi det kan bli slutt en gang.

Har du lyst på et tredje barn?

Jeg skjønner at du ikke ønsker å sitte igjen alene med 3 barn og ha 3 fedre å forholde deg til. Men om du ønsker et barn til, så går det nok fint om det skulle ende slik også.

Det å få et barn sammen kan for mange være en påkjenning for samlivet. Men om man er i forkant, snakker om hva som kan bli tøft og slitsomt, så kan man jobbe seg gjennom det og komme styrket ut av det.

Snakk sammen. Del bekymringene dine med ham. Kanskje vil det gjøre deg tryggere på hvilken avgjørelse du vil ta :)

Skrevet

Jeg vurdere å få barn med min nåværende kjæreste/samboer, og har et barn fra før. Jeg ble skilt etter et voldelig ekteskap (mannen forandret personlighet over natten etter at vi ble gift), og har alltid ønsket meg minst to barn. Det er ikke optimalt med to barnefedre, men slik blir det eventuelt for meg. Det jeg vet med sikkerhet er at det hadde vært helt uaktuelt å ha tre barnefedre.

Ingen vet hva livet bringer... Det blir bare for snevert å kommentere at det vil være uaktuelt med tre fedre!

Kjenner ei dame som har tre fedre til sine barn. Tilfeldighetene gjorde at det ble slik. Synes det ville vært synd om hun fant kjærligheten med mann nr tre, og ikke fikk barn med ham bare fordi det ikke gikk bra med de to første mennene...

Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen? Har han barn fra før? Og hvordan går han overens med dine barn?

Jeg er selv 37 år, har 2 barn fra før med samme mann. Jeg vil ikke ha barn med en ny. Har kjæreste. Men det er fordi her, så har far virkelig ikke stilt opp for barna sine. Og jeg vil ikke risikere og sitte i samme situasjon igjen. Og man kan aldri vite.

Anonymous poster hash: 0d65c...c56
Skrevet

Selvsagt bør dere det om dere har økonomi og ressurser til det:-)

Anonymous poster hash: d6735...6a3

Skrevet

Hvor lenge har dere Vært sammen da? Jeg har en 11 åring fra før og har begynt å prøve på nr 2 med ny samboer. Men vi har Vært sammen i 8 år så forholdet er stabilt.

Anonymous poster hash: 93729...44c

Skrevet

Da bør du definitivt la det være.

Skrevet

Ingen vet hva livet bringer... Det blir bare for snevert å kommentere at det vil være uaktuelt med tre fedre!

Kjenner ei dame som har tre fedre til sine barn. Tilfeldighetene gjorde at det ble slik. Synes det ville vært synd om hun fant kjærligheten med mann nr tre, og ikke fikk barn med ham bare fordi det ikke gikk bra med de to første mennene...

I alle dager, jeg snakket utfra meg selv. For meg er det helt uaktuelt å få barn med tre forskjellige menn, og hva du mener om det bryr meg overhodet ikke. 

Skrevet

3 barn med 3 fedre er bare tragisk. Tenk deg godt om.

Anonymous poster hash: 3e706...ad9

Skrevet

Godt poeng. Jeg må ikke tenke negativt 😃😃

Skrevet

3 barn med 3 fedre er bare tragisk. Tenk deg godt om.

Anonymous poster hash: 3e706...ad9

Hva er tragisk med det??

Klart det ikke er optimalt. Men sjeldent alt blir optimalt her i livet.

Skjønner ikke helt hvorfor det er ok med to ulike fedre, men ikke tre... Kan jo være mange årsaker til at det har blitt sånn...

Vet om ei som fikk barn da hun var 16. Var da ikke sammen med barnefar. Var så i et 15 år langt forhold og fikk to barn. Så skar det seg og hun fant ny kjærlighet. De ønsket et barn sammen, og fikk det. Er det så ille da??

Skrevet

Grunnen til at jeg har 2 barn er pga et forhold som ikke fungerte. Eksem drev med psykisk terror mot meg og var generelt ikke snill med meg.

Barn nr 2 kom pga jeg er imot abort. Var ikke sammen med barnefar.

Nå har jeg funnet verdens beste mann og endelig kan jeg få et barn sammen med noen.

Jeg kunne aldri vært foruten de 2 jeg har uansett situasjon.

Jeg må bare tørre å satse og prøve å tenke positivt 😊😊

Hi

Skrevet

Jeg ville ikke en gang vurdert det. jeg syns det er galskap.

Om yngste er bare 5 år har dere vel heller ikke vært sammen så lenge?

Jeg ville uansett ikke fått 3 unger med tre fedre.

Kos deg heller med de to du har og en kjæreste.

Anonymous poster hash: b23d0...128
Skrevet

Grunnen til at jeg har 2 barn er pga et forhold som ikke fungerte. Eksem drev med psykisk terror mot meg og var generelt ikke snill med meg.

Nå har jeg funnet verdens beste mann og endelig kan jeg få et barn sammen med noen.

Jeg må bare tørre å satse og prøve å tenke positivt

Hi

Det ser ut som du ikke er så flink til å velge menn så stor sjanse for at dette også ryker.

Om du er i mot abort, men ikke tilfeldig sex?

Skrevet

Hi

Høres ut som dere har gode forutsetninger. Ønsker deg lykke til :)

Skrevet

Hi

Høres ut som dere har gode forutsetninger. Ønsker deg lykke til :)

Takk 😚😚

Skrevet

Jeg må bare tørre å satse og prøve å tenke positivt

Hi

Det ser ut som du ikke er så flink til å velge menn så stor sjanse for at dette også ryker.

Om du er i mot abort, men ikke tilfeldig sex?

I alle dager! Det er da mange som har gått fra dårlige forhold til å ende opp i et godt...

Skal man leve i sølibat om man er singel? Hun tok ansvar da hun ble gravid, og valgte å beholde. Er ikke noe galt i det!

Skjønner ikke hvorfor det er så mange negative her... Denne dama vet vel best selv hvordan forholdet med den nye mannen er. Det vil alltid være risiko for brudd, men den som intet våger, intet vinner.

Hvis hun bare hadde hatt en barnefar til to barn fra før, så hadde det vært helt ok å få et tredje med denne mannen, men siden hun har to barnefedre er det ikke ok? Hvor er logikken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...